Kategória: Aktuális.

"Az ID Investigation Discovery elindítása bizonyítja a Discovery elkötelezettségét a széles választék, a kiváló minőség mellett. Célunk a legkülönfélébb nézői csoportok kíváncsiságának kielégítése, az előfizetői kínálat közép-európai erősítése" – nyilatkozta Katarzyna Kieli, a Discovery Networks General Managere. – "Az új, 24 órás bűnügyi csatorna a Discovery Networks kínálatának kulcsfontosságú része. Segítségével tovább bővíthetjük televíziós kínálatunkat, új nézőket nyerhetünk, mellyel tovább erősíthetjük piacvezető szerepünket."

Az ID Investigation Discovery műsorkínálata "lebilincselő" törvényszéki és bűnügyi témákkal foglalkozik, szakértői vizsgálatokra és azok pontos folyamatára fókuszálva fedi fel a való élet drámáit, a világ legizgalmasabb nyomozásainak tudományos hátterét. A csatorna valós eseményeken alapuló történetei, első kézből származó beszámolói lehetővé teszik a nyomozások mélyreható elemzését, a bizonyítékok mellett az elkövetői módszerek és az indítékok feltárását is. A Discovery Networks EMEA által végzett átfogó kutatások szerint az európai felnőttek 48 százaléka szívesen néz hasonló tárgyú műsorokat, sőt, a téma világszerte a legkedveltebbek közé tartozik a felnőtt korú nézők körében.

Az ID Investigation Discovery főként a 25-54 közötti női nézők csoportját célozza meg, műsorai izgalmasak, változatosak. A 911 – Kérem segítsenek! bajbajutott emberek valós, rögzített segélyhívásait veszi alapul, a Murder Shift  Gyilkosság váltott műszakban pedig a US Metropolitan Police gyilkossági csoportjának munkáját követi nyomon.

Az ID Investigation Discovery az Egyesült Államokban 2008. január 27-én, Nagy-Britanniában ez év januárjában indult, mára pedig már az európai, közel-keleti és afrikai térségben is számos országban fogható, de elérhető Görögországban, valamint az orosz, szlovén és török nézők számára is. A 25-54 év közötti női célcsoport körében a tengerentúlon a leggyorsabban hódító csatornaként tartják számon a kereskedelmi kábelcsatornák között.*

"Az amerikai csatorna sikerének, a téma népszerűségének és az erős márkanévnek köszönhetően az ID Investigation Discovery – a Discovery család többi tagját jól kiegészítve – a nézők kedvelt célállomása lesz, és partnereink is érdekesnek találják majd" – tette hozzá Katarzyna Kieli.

"Az ID Investigation Discovery bevezetésével üzleti partnereinket is támogatni szeretnénk a fejlődésben. Részesei kívánunk lenni sikereiknek, portfóliónk kiterjesztése is ezt a célt szolgálja: olyan – minőségi – tematikus tartalmat kínálni a műsorterjesztők számára, amely támogatja digitalizációs törekvéseiket. Tudom, hogy az ID beváltja az ehhez fűzött reményeiket" – mondta Tóth Kinga, a DNCE Affiliate Sales Directora.

Az ID Investigation Discovery már a 7. csatorna a Discovery magyarországi kínálatában. A DNCE ezen kívül a Discovery Channel, az Animal Planet, a Discovery World, a Discovery Science, a Discovery Travel&Living és a Discovery HD csatornákkal van jelen hazánkban.

*(Forrás: Nielsen, Live Same Day, NHI calendar, Time Period Based Dayparts, Jan. 2008-Jan. 2009, Prime, W25-54 (000) vs. az egy évvel ezelőtti ugyanezen számadatok.)
(BrandTrend)