Kategória: Aktuális.

A UPS ügyfelei mostantól ezekben az országokban is összevonhatják szállítmányaikat, és mivel csak egy fuvarozóval állnak kapcsolatban, lényegesen megkönnyíthetik a szállítmányozás folyamatait, és akár költségmegtakarítást is elkönyvelhetnek. A UPS új belföldi szolgáltatásával élő ügyfelek mindezt a nemzetközi csomagküldésre kifejlesztett technikai eszközök igénybevételével tehetik meg: csomagjuk útját online felületen követhetik, és elektronikus úton bonyolíthatják a számlázást is. A teljes átláthatóságot támogató technológia minden eddiginél magasabb szintű szolgáltatást jelent majd a belföldi szállítmányozásba most bekapcsolódó piacokon.  
   
"A belföldi csomagküldés kiterjesztése részünkről egy jövőbeni megtérüléssel bíztató befektetés azokon a piacokon, ahol a szolgáltatásaink iránti kereslet növekedését látjuk" – fogalmazott Dan Brutto, a UPS International elnöke. "Miután ezekben az országokban nemzetközi szolgáltatásainkkal már évek óta jelen vagyunk, úgy látjuk, most jött el az a pillanat, amikor ügyfélbázisunkat és vele üzleti tevékenységünket is bővíteni tudjuk. Kiemelten fontos számunkra, hogy hálózatunkat szélesítve meg tudjunk felelni ügyfeleink növekvő elvárásainknak."

A UPS hosszú évek óta, több mint 200 ország és régió között bonyolít nemzetközi csomagszállítást. A belföldi expressz szállítás körébe bevont 16 új nemzettel, ez a szolgáltatás is már 45 országában érhető el a világon.  

"A gazdasági válság hatásai a földkerekség minden vállalatát érintik, kicsiket, nagyokat egyaránt" – teszi hozzá Brutto. "Ezekben a bizonytalan időkben különösen nagy szükség lehet egy olyan tapasztalt üzleti partnerre, mint a UPS, amely hatékonyságot, megbízhatóságot, és legfőképp a növekedés lehetőségét kínálja ügyfeleinek."

A UPS az elmúlt két évtizedben évi több mint 1 Mrd dollárt fektetett információs technológiai megoldások fejlesztésébe.
(BrandTrend)