Kategória: Aktuális.

A tagszervezetek szerint a hazai turisztikai és kulturális események bemutatásában a közszolgálati televízió vállalja a legaktívabb szerepet, ezért az Év Médiatámogatója díjat első alkalommal az MTV vehette át.

"Természetes, hogy a közszolgálati műsorok beszámolnak a kulturális sokszínűséget megőrző és az aktív kikapcsolódásra csábító fesztiválokról és programokról. Támogatási elveinket pedig úgy alakítottuk ki, hogy a legfontosabb, turisztikai vagy kulturális szempontból kiemelkedő rendezvényeket kedvezményes áron értékesített reklámszpotokkal vagy társadalmi célú hirdetésekkel segíthessük" – mondta Schatz Péter, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója.
Ebben az évben a Magyar Televízió közel félszáz, rangos hazai esemény mellé állt oda televíziós szponzorként. Huszonhét fesztivál és tizenöt komoly-, illetve könnyűzenei koncert sikeres megvalósulását segítette. Folyamatosan felhívta a nézők figyelmét a nemzetközileg is elismert magyar kulturális intézmények programjaira, valamint az egészséges életmódot és a sportot népszerűsítő rendezvényekre.
(BrandTrend)