Kategória: Aktuális.

Bujtás Attila, az Arcus Interactive Group új csoportszintű kreatív igazgatója és stratgiai tervezője több mint tizenöt éve foglalkozik kreatív és stratégiai marketingkommunikációval. Ez idő alatt dolgozott többek között a TBWA-nál, a BBDO-nál, kreatív igazgató volt a Leo Burnett-nél, az Idea&Impact-nál és a Human Telexnél, ahonnan három év után jött az Arcus Interactive Grouphoz.

bujtas_attila_arcus

Több mint 50 hazai és nemzetközi shortlist-jelölést és díjat érdemelt ki, köztük a regionális Creative Director’s Golden Watch díjat (2002).
Magyarországon szokatlan módon mind az ATL, mind a BTL területeken nagy gyakorlatot szerzett, amit kiegészítve a digitális csatornákkal, teljeskörű, integrált rálátással rendelkezik a kommunikáció minden szegmensére.

Interaktív kommunikációs gyakorlatát az Arcus-hoz való csatlakozásakor a csoport tudásának hátteréül szolgáló "The Blue Pill or the Red Pill" kiadvány továbbfejlesztésében kamatoztatta. Megérkezését egy nagyértékű megbízással is "megünnepelte".
(BrandTrend)