Kategória: Aktuális.

Tervezi-e a fogyasztó költéseinek visszafogását, és ha igen, milyen termékek, szolgáltatások vonatkozásában és milyen időtávon? Kíváncsi-e ebben az időszakban is termék- és szolgáltatás ajánlatokra?

Többek között ezekre a kérdésekre is választ kapunk Komlósi Péter, a Szonda Ipsos vezérigazgató-helyettesének „Válságban a fogyasztó” című előadásából.

A november 5. és 7. között megrendezésre kerülő, IV. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencián idén a B2B és B2C területek aktualitásai mellett külön figyelmet szentelnek a C2C és C2B területeknek. A szakmai program arra keresi a választ, hogyan tudjuk direktkommunikációs technikák segítségével befolyásolni a fogyasztókat. Azokat az öntudatos és közösségbe szerveződő vásárlókat, akik napjainkban már nem csupán a marketing információkra alapozzák döntéseiket, legalább ilyen fontos számukra a többi fogyasztó véleménye.

A számos esettanulmányt felsorakoztató tematika hazai és nemzetközi szakemberek segítségével kerülnek bemutatásra: Jamie Riddell (Cheeze Ltd., Digital Marketing Group PLC), Jorgen Nygaard Andreassen (FEDMA), Julia Parvin (G2 EMEA), Markus Karlsson (Emojo), Michael Becker (iLoop Mobile), Dömötör Zoltán (Microsoft OEM), Mondovics Péter (Nissan Sales Central and Eastern Europe), Valentin Kalashnik (UA DMA).

A konferencia különlegességének ígérkezik, hogy Drayton Bird a második napon mesterkurzust vezet arról, hogyan hozzunk létre, értékeljünk és adjunk el a célcsoportot meggyőző kreatív ötleteket. Az angol szakemberrel, – akiről David Ogilvy mondta, hogy többet tud a direkt marketingről, mint bárki a világon – a Direkt Marketing Szövetség nyári szemináriumán már találkozhatott egy szűkebb közönség.

Részletes program és további információ: www.goldendove.hu
(BrandTrend)