Kategória: Aktuális.

A márkákra véleményvezetők és a szélesebb közönség egyaránt leadhatta szavazatát, a kialakult rangsor pedig egyértelműen tükrözi, hogy bár a legélesebb harc az online és high-tech márkák között zajlott, a jól felépített, régóta létező márkák éppúgy megőrizhetik "cool" imázsukat, mint a feltörő újdonságok.

Az Aston Martin most harmadszor végez a CoolBrands toplista élén Nagy-Britanniában, és a márka sikere egyértelműen összekapcsolható a James Bond filmek megreformálásával. Az autó először 1964-ben tűnt fel a legendás Goldfinger című filmben, és a két évvel ezelőtt, Daniel Craig főszereplésével megújított kémfilm-sorozat újjáéledése egyértelműen jót tett a márkának. A Nagy-Britanniában kultikusnak számító sorozat idén moziba kerülő legújabb darabja vélhetően tovább erősíti majd az Aston Martin márkát a szigetországban.

A klasszikus márka mögött azonban már ott toporognak a technológiai márkák, mint az Apple, a Skype és a Facebook. A lista alapján mégis egyértelmű: a modern piaci szereplők mellett sok presztizsmárka – például a Bang & Olufsen, a Rolex és a Dom Perignon – is "cool" márkaként él a fogyasztók fejében.

A top 20:
1 Aston Martin
2 iPhone
3 Apple
4 Bang & Olufsen
5 YouTube
6 Google
7 Nintendo
8 Agent Provocateur
9 Rolex
10 Tate Modern
11 Dom Perignon
12 Virgin Atlantic
13 Ferrari
14 Ducati
15 PlayStation 1
16 Sony Advertisement
17 Nike
18 Bose
19 Facebook
20 Lamborghini (ANI)
(www.marketinginfo.hu)