Kategória: Aktuális.

"Az "egy húron pendülés" érzéséből fakadó eltökéltség önmagában nem elég, elengedhetetlen a stratégiai megközelítés, a közös célokkal szembeni alázat, a mit és a miért pontos ismerete. A kellően végiggondolt és felépített támogatási konstrukció már fél siker abban, hogy mindkét fél azt kapja a szerződéstől, amire számít. Szerencsére, nem kell messze mennem konkrétumért: a csaknem hat évtizedes múltra visszatekintő MKB Bank például tizenkettedik éve áll aranyfokozatú támogatóként egy igazi magyar sikersportág, a kajak-kenu mögött. Ez idő alatt a sportolók 325 érmet szereztek a felnőtt világversenyeken. Nem véletlenül vagyunk büszkék arra, hogy a magyar sportot kiemelten támogatjuk: mecénási szerepünk társadalmi felelősségvállalásunk alappillére, amely komoly értéket jelent a köztudatban. A támogatás egyben remek befektetés is a banknak, hiszen olyan nagyszerű sportolók mögé állunk, akik jó hírünket keltik a világban. Mivel azonban megfelelő utánpótlás nélkül aligha születhetnek kiemelkedő eredmények, így figyelmünket természetesen a jövő sportolóinak támogatása sem kerüli el.

Hagyománytisztelő, ugyanakkor folyamatosan megújuló pénzintézetként az MKB Bank társadalmi szerepvállalása a kultúrára is kiterjed. Ezen a területen is jelentős, a sportot érintőnél lényegesen hosszabb múltra visszatekintő támogatási tevékenységet folytatunk, az értékőrzés és értékteremtés jegyében. Hisszük, hogy a jól megfogalmazott és mindkét fél által tiszteletben tartott, eredményekkel alátámasztott "vagyoni szerződés" a hosszú házasság titka – eddigi tapasztalataink legalábbis igazolják ezen elvek helytállóságát."
(Szűcs Mónika ügyvezető igazgató, marketing és kommunikációs igazgatóság, MKB Bank Zrt.)

Mit várunk el a partnereinktől? Elégedettek vagyunk a szponzorációért kapott megjelenésekkel vagy akadnak gondok a teljesítésekkel? Mennyiben lehet a teljesítményhez kötni a támogatást? Üzlet vagy társadalmi felelősségvállalás? – többek között ezekre a kérdésekre kerisik a válaszokat a kerekasztal résztvevői:
Feldmájer Sándor (Szerencsejáték), Kántor Marianna (Budapest Bank), Majorosi Emese (Pannon), Szűcs Mónika (MKB Bank), Tóth. A. Péter (Magyar Telekom)

Bővebben: http://szponzor.ap.hu/
(BrandTrend)