Kategória: Aktuális.

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) 2005-ben, fennállásának 10. évfordulója alkalmából alapított regionális direkt marketing díjra nevezett kampányok hét kategóriákban mérkőznek meg egymással.

"A marketing folyamatos fejlődése, folyamatosan bővülő eszköztára kapcsán azt tapasztaltuk, hogy a kampányok egyre bonyolultabbá válnak.…" – mondja Trentin Tamás, a Direkt Marketing Szövetség elnökségi tagja. Ez indokolja, hogy a minden évben aktuális témákat – és a szakma nemzetközileg elismert képviselőit – felvonultató konferencia mellett megrendezésre kerülő versenyre mostantól egy új kategóriarendszer alapján lehet nevezni. Ebben a rendszerben a direktkommunikáció szempontjából legaktívabb iparágak szerinti hét kategóriában – pénzügy, autóipar, FMCG, telekom/IT, média, turizmus/idegenforgalom, és életmód – indulhatnak az érdeklődők lokális vagy regionális direkt marketing kampányokkal. Ennek a megoldásnak köszönhetően az alapvetően azonos területre koncentrált kampányok mérkőzhetnek meg egymással.

"A szakmai zsűri a kreativitást, a stratégiát, illetve az elért eredményt egyaránt fontos szempontként kezeli, s nem pusztán a dm-et, hanem a teljes megoldást vizsgálja." – folytatja Trentin Tamás.

A Golden Dove 2008-as díjátadó ünnepségére a Golden Dove – IV. Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia második napján, november 6-án kerül sor, az eseménynek otthont adó Danubius Health Spa Resort szállóban, a Margitszigeten.

További információ és nevezési feltételek: www.goldendove.hu
(BrandTrend)