Idén negyedszer rendezi meg a reklámszakma a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) vezetésével a Reklámhetet, azért, hogy közelebb hozza a nagyközönséget a sokak által szidott műfajhoz. A New Yorkból származó esemény itthon előadásokat, kiállításokat kínál az érdeklődőknek, segíti a kulisszák mögé való bepillantást, segít megérteni azokat a folyamatokat, amelyek következtében nap mint nap annyi reklámmal találkozunk.
"Hosszú távon szeretnénk nemcsak elfogadtatni a reklámot, hanem akár megszerettetni is" – mondja Markovich Réka, az MRSZ főtitkára. "Első körben azonban az a legfontosabb, hogy megértessük a háttérben zajló folyamatokat." A főtitkár elmondta, arra gondol, hogy az emberek a tudatos fogyasztás jegyében a reklámokat szidják és utasítják el fennhangon, holott a rossz vagy agresszív reklámmal hirdetett termék elutasítása lehet az, ami a reklámozót jobb belátásra bírhatja. "Idén a reklám azon tulajdonságaira koncentrálunk, amiket kedvelnek az emberek: a jó zene, a vicces reklámok vagy a retro hangulat" – tette hozzá Markovich Réka. Ennek megfelelően a szervezők régi reklámplakát-kiállítással készülnek Divat, szépség, reklám címmel, amihez a megnyitón F. Dózsa Katalin, Sas István, Papp-Váry Árpád és Fabricius Gábor tartanak előadást ezen fogalmak összefüggéseiről. De lesz szó a magánéletünkben használt marketingeszközökről, reklámpszichológiáról; lesz digitális délelőtt és digitális délután; témába vágó könyvet dedikál Mérő László, Popper Péter és Sas István, illetve sor kerül reklámfilmvetítésre és reklámzenei hétvégére is.
Részletek: www.reklamhet.hu
(BrandTrend)
Aktuális.
az, budapest, debrecen, magyar, pécs, reklámhetet, reklámszövetség, szeged, és székesfehérvár.
az, budapest, debrecen, magyar, pécs, reklámhetet, reklámszövetség, szeged, és székesfehérvár.