Célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a Budapestre közvetlen járatokat üzemeltető légitársaságok, illetve a Budapest Airport és a többi szolgáltató elő- és utószezoni forgalmának növelése. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60.000 vendégéjszakát kíván elérni.
Új név
A 2008/2009-es kampányban a megszokott BWI rövidítés ezentúl a Budapest Winter Invitation elnevezést takarja. A BWI akció azonosíthatósága érdekében elnevezésének rövidítése nem, teljes neve viszont megváltozott annak köszönhetően, hogy a kampány főüzenete és így szlogenje is megújult.
Új szlogen
Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a "Take your time: we give you an extra day! (Ráérsz: adunk még egy napot!)" szlogen társul. Az akció központi üzenete tehát a korábban alkalmazott, Budapest "megszállására" bíztató, történelmi humort használó szlogen helyett, a nyugodt élményszerzés érzését közvetíti.
Meghosszabbított időszak és új tartalmi elemek
Az új név és szlogen mellett, új tartalommal is kiegészül az egy hónappal meghosszabbított akció. A 2008/2009-es kampány 2008. november 1-től 2009. március 31-ig fog tartani. A korábbi BWI akciók központi eleme az volt, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevő budapesti szállodákban. Új tartalmi elemként a szolgáltatók a következő kampányidőszakban nemcsak az eddig megszokott 3=4 alapkedvezménnyel várhatják vendégeiket, hanem 2=3 éjszakás szálláskedvezményt is nyújthatnak. A kampány szintén új, és egyben sikerességének kulcseleme a honlapba integrált "real time" (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és mérhetőségét.
Együttműködő partnerek
A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztiválközpont Kht. és egyéb turisztikai szolgáltatók.
Célpiacok
A következő BWI kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva – Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia, Szlovákia.
BWI Kedvezménykártya
Az akcióban részt vevő vendégek idén is kapnak BWI kártyát, ami lehetővé teszi számukra, hogy a partnerszolgáltatók által nyújtott további kedvezményeket vegyenek igénybe.
Csatlakozási lehetőség
A csatlakozni kívánó éttermek, kaszinók, programgazdák jelentkezését szeptember 30-ig várják a szervezők.
A kampányról, illetve az akcióhoz való csatlakozás feltételeiről a Magyar Turizmus Zrt. www.itthon.hu címen elérhető honlapján, a Szakmai oldalak > Felhívások, pályázatok menüpontokon belül elérhető felhívásból tájékozódhat, vagy kattintson a következő linkre:
http://itthon.hu/szakmai-oldalak/felhivasok-palyazatok/budapest-winter-invasion
(BrandTrend)