A Habostorta társkereső szolgáltatásai – a Randivonal.hu és a Szexrandi.hu – összesen 750 ezer fős regisztrált ügyfélkört szolgálnak ki. Az internetes cég 2007 januárjában döntött úgy, hogy a hagyományos, hirdetési alapú üzleti modelljét előfizetéses megoldással egészíti ki. "A különböző fizetési csatornákon keresztül – SMS, bankkártya, paypal csekk és egyedi banki átutalás – az ügyfeleink havidíjas szolgáltatáscsomagokat vásárolhatnak, s csak ezek előfizetőjeként vehetnek igénybe prémiumszolgáltatásokat" – ismertette a modellváltás lényegét Sós Erik, a Habostorta.hu üzletágvezetője.
Az új üzleti modellnek köszönhetően a bevételek elsősorban a havidíjakból és csak kisebb mértékben a hirdetésekből folynak be, így a cég erőteljes online kampányba kezdett, melynek részeként folyamatos megbízást adott a CTnetwork számára.
"A CTnetwork által biztosított megoldás számos előnnyel rendelkezik. Az eredmény alapú elszámolásnak (PPC) köszönhetően a kampányra fordított forintok sorsa teljes mértékben nyomon követhető, miközben könnyen és olcsón találjuk meg potenciális ügyfeleinket" – mondta Sós Erik. A Habostorta CTnetwork kampány folyamatosan fut és kifejezetten az új regisztrált ügyfelek megszerzésére pozícionálták. A cég más PPC hálózatok szolgáltatásait is igénybe veszi, de a naponta megszerzett új ügyfelek jelentős része a CTnetwork kampány hatására regisztrál a társkereső szolgáltatásokra.
"A CTnetwork további előnye, hogy még a kevésbé járatos felhasználók is könnyen elboldogulnak a hirdetési rendszerrel, miközben az egy átkattintáshoz kapcsolódó fix díj kiszámíthatóvá és jól kontrollálhatóvá teszi kampányunkat" – tette hozzá Sós Erik.
"A látogatottság növelését megcélzó megbízásaink jellemzően már nem egy konkrét időszakra, hanem hosszabb távra szólnak. Ügyfeleink a korszerű mérőrendszerek segítségével ugyanis felismerték, hogy hirdetési hálózatunk folyamatos megtérülést biztosít" – osztotta meg tapasztalatait Kristók Balázs, a Hírek Média CTnetwork üzletágának vezetője.
(BrandTrend)