Kategória: Aktuális.

Tiltás alá esnének az olyan esetek is, mint Eva Herzigova megjelenítése a Wonderbra hirdetésében, vagy a Diet Coke meztelen felsőtestű munkása. "A reklámokban is megjelenített nemi sztereotípiák megfosztják attól a nőket, férfiakat és gyerekeket, hogy megmutathassák, milyenek valójában, hiszen személyiségük leszűkül az előre meghatározott és mesterséges szerepekre, amelyek gyakran megalázóak mindkét nemre nézve" – mondta el Eva-Britt Svensson, svéd EP képviselő, a női jogokat védő bizottság tagja.

wonderba_1_


Az új szabályozás céljaival mindenki egyetérteni látszik nagy vonalakban, ugyanakkor annak szigorúságát sokan túlzónak ítélik, ráadásul számos országban már most működik olyan szakmai szervezet, amely figyeli a hasonló, károsnak vélt megjelenítéseket. A britek egyenesen rugalmatlannak, gyakorlat idegennek nevezik a tervezetet.
(www.mediainfo.hu)