Kategória: Aktuális.

Az egyedi és különleges budapesti fürdőkultúra letéteményese, a budapesti fürdőket üzemeltető fővárosi vállalat, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. a Ferenci Tibor vezérigazgató által megkezdett teljes vállalatmegújítási program részeként a cég és a fürdők egységes márkavíziójának, majd arculatának és márkastratégiájának megalkotásával a B&P Social Branding márkaügynökséget bízta meg. Feladata a márka pozíciójának, stratégiájának, víziójának kidolgozására, valamint az ezt támogató teljes arculat kidolgozására vonatkozik.

"A fürdőkultúra Budapest és a budapestiek egyik legértékesebb vagyona. Így is kell bánjunk vele: úgy, hogy egyszerre használjuk ki a benne rejlő üzleti potenciált ugyanakkor elérhető élményként és szolgáltatásként ismét tegyük a budapestiek mindennapi rutinjának részévé. Ez részben üzleti-üzemeltetési, részben márkakérdés. A víz adott, most a márkát vonzóvá kell tenni és ezt profikra bíztuk." – mondta el Ferenci Tibor, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója.

"Számunkra a fürdő szó márka, melyet tartalommal, élménnyel, érzelemmel megtölteni nagy feladat és érdekes kihívás. Hiszünk abban, hogy a workshopokra alapuló módszertanunkkal sikerül a fürdőélményt, valamint a budapestiek e különleges értékét márkavízióvá és mindenki által képviselt márkastratégiává is alakítani." – mondta Braun Róbert, a B&P Social Branding stratégiai tanácsadója.
(BrandTrend)