2008. szeptember 2-án újraindult a djuice Nonstop szolgáltatás. Az új konstrukcióban havi 2990 forintért 10 000 üzenet küldhető hálózaton belül.
„A djuice a 25 év alattiak márkája. Folyamatosan kutatjuk a felhasználói szokásaikat, figyelünk rájuk, igyekszünk külön nekik kialakított termékekkel megjelenni a piacon” – mondta el Morten Saugnes, a Pannon djuice márkáért felelős igazgatója. „A djuice Nonstop kiegészítő díjcsomaggal többé nem kell számolgatniuk az SMS díjakat, hiszen 2990 Ft havidíjért akár minden ötödik percben küldhetnek egy üzenetet hálózaton belül.”
A szöveges üzenetküldés kétségkívül a mobil kommunikáció egyik legnagyobb sikertörténete, ami különösen annak fényében érdekes, hogy az SMS jelenlegi formájában eredetileg nem is szerepelt a szolgáltatók kínálatában. A technológia a kezdetekkor csak egyirányú kommunikációra szolgált, például hangposta-értesítések kézbesítésére. A felhasználók azonban – mindenkit meglepve – elkezdték annyira intenzíven használni, hogy mára az SMS küldés a telefonálási kultúránk szerves részévé vált. Európában elsőként a Telenor, a Pannon tulajdonosa állított rendszerbe SMS küldő központot 1993-ban.
A szolgáltatást most egy hónapon keresztül minden kártyás vagy számlás djuice előfizető a 1741-es telefonszámon vagy a Pannonline-on regisztrálva ingyen veheti igénybe; új előfizetők számára pedig három készülék: a Nokia 5000, a Sony Ericsson W350i és a Sony Ericsson W380i a djuice Netshopból rendelve 5000 forinttal olcsóbban vásárolható meg.
Bővebb információ: www.djuice.hu
(BrandTrend)