Kategória: Aktuális.

Kilencven jelölt közül azok kerültek az Marketing&Media Top 50-be, akik a pontozók szerint a legnagyobb pénzeket tudják befolyásolni, véleményük leginkább hat a médiaipar trendjeire, valamint hosszú ideje vannak  a médiaipar szempontjából meghatározó pozícióban.

A rangsor élén Dirk Gerkens az RTL Klub vezérigazgatója végzett, reprezentálva ezzel a listában az RTL szerepét is.
Két nagy magyarországi kiadóvállalat első embere osztozik még a „szerkesztett dobogón”, az Axel Springertől Bayer József második, illetve a Sanoma Szabó György harmadik.

Somlói Zsolt a Mindshare ügyvezetője ötödik, illetve Simon Zsolt a Mediaedge:cia ügyvezetője a hatodik.

Nagy Bálint a Magyar Telekom 11 éve után a Vodafone kommunikációs igazgatójaként (MRSZ elnök) hetedik.
A Magyar Telekom sen panaszkodhat erre a listára, hiszen négy vezetőjük is a befolyásos emberek között tudhatja magát. Simó György vezérigazgató-helyettes kilencedik, a T-csoport leányvállalatának az Origo Zrt.-nek a vezérigazgatója  Fischer András a tizedik.
A top 10-be bekerült még nyolcadikként a TV2 vezére Várdy Zoltán.

A rádiósok közül a Top 50-be Such György a Magyar Rádió elnöke került be a 45. helyen.
A teljes 50-es lista a szereplők pályájának bemutatásával a Marketing&Média-ban.
(BrandTrend)