Kategória: Aktuális.

Tavaly nyáron tesztjelleggel már működött a szolgáltatás, országszerte lehetett találkozni az AXN Magyarország LOST Marathon ásványvízes promóciójával, melyet a KreatívART Reklám tervezett és valósított meg. Ennél a promóciónál az ásványvízes palack felületére egy egyedi (lekaparható) kód is került, mellyel a promócióhoz készített microsite-ról lehetett tartalmakat letölteni. A promóciót a 2007-es Arany lolliPOP versenyen a szakma aranydíjjal jutalmazta.  A cegesviz.hu előnyei közé lehet sorolni az egyediséget, újdonságértékét, funkciónalitását, költséghatékonyságot, interaktivitást, pozitív befogadást, pontos targetálást és mérhetőséget, másodlagos elérést.
A cegesviz.hu brand bemutatása az idei Nagy Kreatív Napon történt meg. A cegesviz.hu saját értékesítési és produkciós csapattal dolgozik.

(BrandTrend)