Kategória: Aktuális.

A digitális tartalomszolgáltatás megjelenésével (Digital Signage) a magyarországi piacon jelentős lépésnek számít, hogy elsők között a Király utcai KFC-ben indult el a hagyományokkal szakító, ún. animált menuboardok használata. Az újszerű alkalmazás bevezetésének célja, hogy a hátulról megvilágított, gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat hosszú távon felváltsa egy olyan digitális felület, ahol a termékinformációk mellett a branddel kapcsolatos információk is megjelennek, egy márkára szabott, egyedi vizuális köntösbe bújtatva. Az animált menuboard mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat (elsősorban videoklipek) vetítenek, szintén a márkaértékek figyelembevételével.

A Mood Media háttérzenei szolgáltatása terén innovatív lépésnek számít az utazási irodák piacán elért siker is. Az említett szektorban először a prémium utakat kínáló Exotic Travel vette igénybe a professzionális zenei szolgáltatást Magyarországon, az ügyfelek várakozását és a privát szféra megtartását segítendő. Az új ügyfelek közé lépett Magyarország legújabb outlet áruháza, az M3 Outlet Center is, illetve az ott megtalálható számos kereskedelmi egységben (Triumph, Levi’s, Puma) is a Mood Media zenéjét sugározzák. Nem utolsósorban a SEB csoport üzemeltetésében lévő konyhai eszközöket és kiegészítőket forgalmazó Home&Cook hálózat audio rendszerének kiépítését és a megfelelő háttérzenei stílusok kiválasztását is a Mood Media kivitelezte.
(BrandTrend)