Kategória: Aktuális.

A Reader’s Digest, a világ legnagyobb példányszámban, 14 nyelven kiadott havilapja, 16 európai országban kérdezte meg olvasóit arról, hogy szerintük melyek a legmegbízhatóbb márkák az egyes termékkategóriákon belül, többek között a fényképezőgépek között. A válaszadók a Reader’s Digest 4,5 millió európai háztartás adatait tartalmazó adatbázisából kerültek ki, így 16 ország 23 651 kérdőívét elemezték .

A Canon egyike annak a négy márkának, amelyet legalább 13 országban – beleértve a megkérdezettek körébe nemrég felvett Oroszországot is – a legmegbízhatóbbnak jelöltek meg. Minden márkát olyan szempontok szerint értékeltek, mint a minőség, az arculat, az ár/érték arány, a környezettudatosság és az etikai normák.

"A Canon célja, hogy olyan kiváló képalkotási megoldásokat nyújtson, amelyekkel maximálisan kihasználhatók a képfeldolgozási lehetőségek otthoni és munkahelyi környezetben egyaránt. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Reader’s Digest nyugat- és közép-európai olvasói immár nyolcadik alkalommal gondolják úgy, a Canon termékeivel csúcsminőségű megoldásokhoz és szolgáltatásokhoz jutnak" – mondta James Leipnik, a Canon Europe kommunikációs és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

"A felhasználók bizalma létfontosságú a sikeres márkák számára. Megtartani a bizalmat egy gyorsan változó világban az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a vállalatoknak ma szembe kell nézniük. Különösen igaz ez a műszaki cikkek piacára. Figyelemre méltó, hogy a Canon számos európai országban nemcsak sikeresen megőrizte első helyét, de képes volt tovább erősíteni vezető pozícióját" – mondta Gavin Murray, a Reader’s Digest európai regionális hirdetési igazgatója.

A Canont a következő 13 országban választották a legmegbízhatóbb fényképezőgép-márkának: Ausztria, Belgium, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Hollandia, Portugália, Oroszország, Spanyolország, Svédország, Svájc és Egyesült Királyság.
(BrandTrend)