Kategória: Aktuális.

A "The Chartered Institute of Marketing", Európa vezető marketing szervezete őt tartja a mai marketing egyik megformálójának. Olyan nevek mellett említi, mint Philip Kotler, Tom Peters vagy Theodore Levitt.

Híres könyve, a "Commonsense Direct Marketing" 14 nyelven jelent már meg, és az egyik legkeresettebb szakkönyv a világon, előadásait ezidáig 43 országban hallgatták. Pályája során számtalan világszerte ismert ügyféllel dolgozott, hogy csak párat említsünk: American Express, British Airways, Mercedes, Volkswagen, Microsoft, Nestlé, The London Business School, McKinsey, IBM, a Visa és még sokan mások.
Napjainkban elsősorban tanácsadással és stratégiai tervezéssel foglalkozik. Tulajdonosa a Drayton Bird Associates-nek, elnöke a The Brandscape Group-nak, amelynek tevékenysége kiterjed az Egyesült Államoktól egészen a Közel-Keletig. Angliában és Európában további öt marketingvállalkozásban rendelkezik érdekeltséggel.

A szakember vezetésével idén szeptemberben, Brüsszelben indul az Európai Direkt és Interaktív Marketing Akadémia, amelynek szakmai támogatója a DMSZ, így az elmúlt hónapokban kifejezetten szoros kapcsolat alakult ki a projektben résztvevő nemzetközi szervezetekkel. Ennek köszönhető az is, hogy a június 12-13-án megrendezésre kerülő VIII. DM Szeminárium és Workshop vendégeként hazánkba látogat Drayton Bird.
(BrandTrend)