A kapcsolódó konferencia is ennek jegyében kerül megrendezésre, több hazai és külföldi neves előadóval, workshopokkal és kerekasztal beszélgetésekkel.
A Digital Signage kiállítás és konferencia túl kíván mutatni a szokásos rendezvényeken. A gyártók és technológia vásárlók közötti kapcsolat létrehozásán felülemelkedve és a priorításokat felcserélve az elsődleges szempont a hírdetők, médiavásárlók és végfelhasználók számára a Digital Signage mint kommunikációs megoldás bemutatása, a hozzá kapcsolódó rendszerekkel és lehetőségekkel.
A konferencia tematikája hasonlóképpen összetett, magába foglalja az eszközök telepítésének és mérésének kérdéseit, bemutatja a felhasználási lehetőségeket és előnyöket a hírdetés piac és felhívja a figyelmet a Digital Signage megoldások rejtett lehetőségeire.
A Digital Signage Tagozat 2008. Februárjában alakult az MRSZ legnagyobb létszámú tagozataként. Feladata az out of home területen működő alapvetően digitális reklámeszközekkel rendelkező illetve azt használó cégek, szervezetek összefogása, érdekkképviselete és fejlesztése.
A Digital Signage kiállítás és konferencia az Expositor és BTL Kft.-vel közösen szervezett Digital Expo és Sign Expo keretein belül kerül megrendezésre egy teljesen különálló tematikaként 2008. novemeber 27-29 között a SYMA csarnokban.
(BrandTrend