Kategória: Aktuális.

Az ma már közhelynek számít, hogy változik a világ, interaktívnak kell lenni, és a fogyasztó diktálja a tempót, értékrendet. Az mfor.hu igyekszik praktikus válaszokat adni ezekre a kérdésekre: hogyan lehet kiismerni a megváltozott fogyasztói insightot, mik az új szempontok, milyen irányba érdemes elmozdulniuk a televíziós és internetes kampányoknak, hogyan lehet az adatbázisokat hatékonyan megvásárolni, és kezelni, melyek a használat jogi szabályai, hogyan szóljunk a mai modern fogyasztókhoz, bloggerekhez, és milyen lehetőségek rejlenek a női vásárlóerőben.
Az mfor.hu törekvése, hogy konferenciáin valódi információk jussanak el a nézőkhöz, melyeket már másnap be lehet építeni a szemléletmódba, vagy a gyakorlatba, és ezzel tenni egy lépést saját szakmai fejlődésünk irányába.
A konferencia végén egy panelbeszélgetés keretében mondják el szakértők magánvéleményüket a fenti kérdésekről, és a Reklámmustra díjkiosztására is sor kerül a nap folyamán.
A BrandTrend Kommunikáció ügyfelei, partnerei, Hírlevél olvasói számára egyedi kedvezmények:
Letölthető konferencia tájékoztató és jelentkezési lap