Kategória: Aktuális.

A TeszVesz mára Magyarország egyik vezető online kereskedelmi weboldalává vált, közel másfélmillió egyedi termékkel a virtuális piacterén. Ezzel a választékkal az aukciós oldal mintegy huszonöt nagy hipermarket együttes kínálatával(1)  szolgál a látogatóknak.
(1) (Pl. Arena Plazában nyílt 7000 nm-es Tescoban 40 000 különféle termék található, az Auchan Óbuda  polcain  szintén 40 000 termék van  Forrás: http://tesco.hu, http://www.auchan.hu
)

A TeszVesz oldalon naponta közel 100 000 látogató fordul meg, ez a szám vetekszik a budapesti mozik heti forgalmával(2). 
(2)(Forrás: Népszabadság Online, http://www.nol.hu)

De az aukciós oldalra nem pusztán nézelődni járnak az emberek: naponta mintegy 10 millió forint értékben találnak gazdára a termékek. Átlagosan napi negyedmillió új terméket töltenek fel a felhasználók – ez annyit jelent, mint ha Budapest minden egyes lakosa hetente felkínálna egy árucikket.

A TeszVesz a térségben a cseh, szlovák, román, lengyel, orosz, ukrán és bolgár társoldalakkal együtt vezető nemzetközi piacteret alkotnak Kelet- és Közép-Európában, több millió regisztrált felhasználóval. Az egyes országokban helyi ügyfélszolgálat biztosítja a gyors és zökkenőmentes üzletkötést.
(BrandTrend)