Kategória: Aktuális.

Bíró Pál ügyfélkapcsolati igazgató, Némethy Krisztina stratégiai igazgató, Dudás Gergely és Demeter Zsófia értékesítési igazgatók (RTL Klub illetve kábelcsatornák és online) a cég új felső vezetői.

A megújult arculat, a középtávú kommunikációs stratégia és a kreatív anyagok elkészítésének jogát egy tender keretében a Macher Szabolcs vezette Mattai Marketingkommunikációs Tanácsadó Kft köré szerveződött konzorcium nyerte el, melynek tagjai Csikós Gergely tanácsadó, Simity Miklós szövegíró és a Special Event kreatívjai voltak. "A Mattai stratégiai és kreatív javaslatai teljes mértékben összhangban voltak az új arculat és kommunikációs iránnyal szemben támasztott célkitűzéseinkkel, ezért döntöttünk úgy, hogy rájuk bízzuk az R-time márka megújítását." – mondta Bíró Pál, ügyfélkapcsolati igazgató. Az online produkciót az 5net, a filmgyártási produkciót az IKO Műsorgyártó Kft. a médiateendőket pedig az OMD látta el.

Vidus Gabriella: "Folyamatosan fejlesztünk, és több olyan tervünk van ami csak arra vár hogy az ügyfelek megbarátkozzanak vele, ilyen például a co-branded szponzoráció, amelynek lényege hogy két olyan márkát társítsunk egy műsorhoz, amelyek egymást is építik, erősítik úgy hogy a kommunikáció középpontjában az a közös márkatulajdonság van melyet mindketten birtokolnak. Így nem két teljesen külön kreatívval rendelkező szpot jön létre hanem egy, amely tökéletes mindkét márkának és illeszkedik a műsorhoz is."
(BrandTrend)