Kategória: Aktuális.

A napokban postázott regisztrációs levélben a jelentkezési lapon megadott személyes adataikat és jelentkezéseiket találják meg a jelenleg zajló felsőoktatási felvételi eljárás jelentkezői. Érdemes figyelmesen és alaposan átolvasni az értesítést, mert ezzel a jelentkezők ellenőrizhetik, hogy helyesen rögzítették-e az adataikat a felvételi nyilvántartásban.

Ha valaki hibás adatot talál, minél előbb kérje annak módosítását az Oktatási Hivatalnak címzett (1380 Budapest, Pf. 1190.) levélben vagy az Educatio Kht. Ügyfélszolgálatán (Elérhetőségeik: telefon: 06-1/477-3131, e-mail: [email protected], személyesen: Kempelen Farkas Hallgatói Információs Központ, Budapest VIII., Reviczky u. 6., hétfőtől péntekig 10-18 óráig.)!

Személyes adataik és jelentkezéseik, valamint azok sorrendjének ellenőrzése mellett a jelentkezők a regisztrációs levélből megismerhetik a felvételi eljárás további nélkülözhetetlen tudnivalóit, mint például az adat- és sorrendmódosítással, a dokumentumpótlással kapcsolatos információkat.
A regisztrációs levéllel együtt a jelentkezők számlát is, kapnak a befizetett felvételi eljárási díjról. Amennyiben díjtartozásuk van, fizetési felszólítást és csekket kapnak.

Regisztráció helyett ismételten hiánypótlásra való felszólítást kapnak azok a jelentkezők, akik még nem tettek eleget a korábban kiküldött hiánypótlási felszólításnak. Nekik a nyilvántartásba való bekerülésről szóló értesítést, azaz a regisztrációs levelet, csak az adatok pótlása után postázzák.

A diákigazolvány-igénylésről is kapnak információt

Amennyiben a jelentkező a felvételi jelentkezéskor igényelt diákigazolványt, úgy az ő regisztrációs levele tartalmazza majd az ezzel kapcsolatos tudnivalókat, esetleges teendőket is.

Ha a jelentkezési lapon elküldött fénykép és aláírás rendben van, akkor a regisztrációs levéllel a jelentkező kap egy csekket, amin – sikeres felvételit követően – a diákigazolvány díját legkésőbb 2008. augusztus 5-ig be kell fizetni. Ha nincs vagy nem megfelelő a fénykép vagy az aláírás, a jelentkező egy hibajavító levelet kap, amely alapján a hiányt vagy a regisztrációs levélben található hibajavító lap visszaküldésével, vagy – az e-felvételivel jelentkezők esetében – elektronikusan, a https://igenyles.diakigazolvany.hu oldalon pótolhatja. Az elektronikusan hiánypótlók az ehhez szükséges felhasználónevet és jelszót megtalálják a hibajavító levélben, de kérésre e-mailben is elküldik számukra. A fényképek és aláírások pótlásának határideje: 2008. június 15.

A felvételi azonosító számot meg kell őrizni

A nyilvántartásban szereplő adatok javításához, módosításához szükség van az ún. felvételi azonosító számra. A felvételi azonosító számot – amely megegyezik a jelentkezési lapon is megtalálható 12 jegyű számsorral – tartalmazza a regisztrációs levél is. Fontos, hogy a jelentkezők bármilyen későbbi ügyintézés folyamán erre hivatkozzanak, amivel meggyorsítják az ügyintézést!

Az adatmódosítás határideje: július 10.

A felsőoktatási felvételi eljárással kapcsolatos adatok módosítására 2008. július 10-ig van lehetősége mindenkinek. A jelentkezők legkésőbb eddig a határidőig küldhetik be azokat a dokumentum-másolatokat, melyek szükségesek a felvételi pontok, többletpontok kiszámításához, és korábban még nem kerültek benyújtásra.

Szintén július 10-e a határideje a sorrendmódosításnak is, melyre a felvételi eljárásban egy alkalommal van lehetőség. A sorrendmódosítás tervezésében segítséget nyújthat a www.felvi.hu szolgáltatása, az interaktív Felvi-rangsor.
(BrandTrend)