Kategória: Aktuális.

A 9. Arany Penge Kreatív Fesztiválra 212 nevezés érkezett. A legtöbb, 36 online/digitális kategóriában, ami mutatja a terület megerősödését. Emellett természetesen a hagyományosan népszerű filmes-, sajtó-, köztéri megoldásokból most is sok alkotást küldtek be az ügynökségek. Az új kategóriák közül kiemelhető, hogy 10 progresszív, illetve 8 indoor pályázat érkezett.

A Fesztivál kategóriáinak újradefiniálásával párhuzamosan az értékelési rendszer átalakítása is megtörtént. A versenyt szervező Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége a piaci változásokkal összhangban döntött a zsűrizés megváltoztatásáról: "Elmosódtak a határvonalak, a különböző ügynökségek több kommunikációs területen próbálnak szerencsét, gyakorlatilag egymással versenyeznek. Egy pályán focizunk."- mondta Simon Zsolt, a szervezet elnöke.

A komplex zsűriben a kommunikációs ipar különböző szakterületei kapnak helyet, így széles spektrummal rendelkezik a munkák megítéléséhez. Tagjai az eddigi gyakorlatnak megfelelően alapvetően hazai neves kreatívigazgatók, akik ATL, BTL illetve online területről érkeznek. Az átfogó kép kialakítása érdekében állandó médiás résztvevője is van a zsűrinek. Az előzsűriben helyet kapnak az ügynökségek stratégiai/ügyfélkapcsolati vezetői, illetve az elmúlt évben díjat nyert ügyfelek is. A főzsűriben Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője segíti a munkát. Az előzsűri feladata a rövid lista kialakítása, tagjaiból kerül ki a főzsűri, amely a Pengéket odaítéli. A zsűri elnökeként Tordai Péter, a Leo Burnett kreatívigazgatója természetesen mind a négy napon irányítja a munkát.
A zsűrizésre május 5-8-án kerül sor, a díjakat május 29-én adják át a nyerteseknek a Fesztivál Gáláján.
(BrandTrend)