Kategória: Aktuális.

A film a GKM "Bringázz a munkába" című kampányát volt hivatott bevezetni, és szokatlan, kissé frivol módon tálalta a biciklizés és a fittség összefüggéseit. A társadalmi célú üzenet átadására az egyre erősödő hazai reklámzajban a GKM a vírusmarketing metodológiáját tartotta a legcélravezetőbbnek, ezt követően döntöttek az ügynökség kiválasztása mellett.

A koncepció a ReVISION-től származott, a film produkciós munkálatait a cég saját filmes üzletága, a MoVision végezte és az internetes terjesztést is belső erőforrásokkal, az erre a munkafolyamatra dedikált un. seeding csapatával oldotta meg az ügynökség.

"A kampány nyomon követése során észleltük, hogy elvárásainknak megfelelően, online közösségekben a filmben elhangzó kulcsmondat ("Bringáznál inkább te is, Rezső") mémszerű viselkedést mutat, önálló formában is elterjedt -, jegyezte meg Varga Bence, a ReVISION kreatív igazgatója -, sőt olyan felhasználókkal is találkoztunk, akik spontán módon pólót, táskát gyártottak a szlogennel."

A film megtalálható többek között a YouTube-on: http://www.youtube.com/watch?v=ZM_HTdpgcRE
A TV2 összeállítása: http://tv2.hu/2008-04-23/Szexszel_kampanyol_a_kormany_-_VIDEO/
http://dexmorgan.freeblog.hu/archives/2008/04/23/Bringaznal_inkabb_Te_is_Rezso/
(BrandTrend)