Kategória: Aktuális.

360 fokos márkaaktiváció során igen sokféle kommunikációs eszköz – promóciós csomagolások, POS eszközök, magazin, website, sajtóhirdetés, TV szpotok, hostess promóció és rendezvény – garantálja az aktivitás sikerét.

A Ferrero Magyarország Kft. pályázatot írt ki Kinder Pinguí 10. születésnapi promóciójára, amelyre három ügynökséget hívott meg. A megbízást kreatív koncepciójával, összetett kommunikációs javaslataival és az eszközök sokféleségével a Café Contact nyerte el. 

"A Ferrero több marketingkommunikációs eszközön életképes, markáns ötlet kidolgozását és kiterjesztését kérte a pályázóktól. A Café Contact által kidolgozott kommunikációs javaslat ennek az elvárásunknak maximálisan megfelelt" – nyilatkozta Szerján Nóra, a Ferrero Magyarország Kft. termékcsoport menedzsere.

A kilenc ügynökségből álló Café csoporton belül, a Café Contacttal együttműködve, további négy ügynökség vesz részt a kampány lebonyolításában: a nyereményjáték kreatív anyagainak tervezését a Café Design, az animációs TV szpotok elkészítését a Café Film, a promóciót lezáró esemény szervezését a Café Melange, míg a www.kinderpingui.hu oldalak programozását a Café Interactive végzi.
(BrandTrend)