Kategória: Aktuális.

A 10 hetes promóciós időszak alatt a lap ügyfélnyilvántartó rendszeréből kisorsolva minden héten értékes nyereménycsomagokkal ajándékozta meg 10 olyan ügyfelét, akik 2007-ben a Metróban hirdettek. Ugyanakkor, a magyarországi napilapok között egyedül álló módon, a lap elindított egy e-dm hírlevél-sorozatot is, amely által partnerei minden hétfőn-szerdán különböző hasznos információkat kaptak első kézből, és a legújabb születésnapi akciókról is innen tájékozódhattak. Ilyen volt a Metro 10 órai – 2 héten át 10-10 partnernek a Subway-futár tízórai finomságokat tartalmazó meglepetés-csomagot kézbesített a legfrissebb Metro napilappal együtt. Ugyanilyen kényeztető élmény a Plugged in 21 times – a Metro jubileumi, 21 trendi világslágert tartalmazó CD-je. Mindössze 3 kérdésre helyesen válaszolva, a Metro 10 kvíz keretén belül, a szerencsések 2 személyre szóló Wizz Air repülőjegyet nyerhettek egy európai világvárosba. A versenyzőknek a folyamatosan frissülő www.metrobusiness.hu ügyféloldal nyújtott elengedhetetlen segítséget a kérdésekhez a kizárólag itt megtalálható friss üzleti információk által. 

Magyarország legnagyobb példányszámban megjelenő ingyenes napilapja elsőként szakmai partnereivel ünnepli 10. születésnapját, de szeptemberben egy ugyanilyen izgalmas, számtalan meglepetést tartalmazó akció kezdődik, a célcsoport ezúttal a Metro-olvasók.
(BrandTrend)