Kategória: Aktuális.

A Mesterkurzus egy olyan interaktív előadássorozat, ahol a delegált szakemberek nem csak passzív befogadóként, de a kérdéseikkel, véleményükkel a programot aktívan formáló résztvevőkként vannak jelen. Az eladóval  való együttműködésből és az esettanulmányok tanulságainak levonásából olyan szakmai megoldásokat, titkokat tudhatunk meg, amelyek könnyebbé és sikeresebbé teszik az ötletek átültetését. Érthetővé válnak folyamatok, világosak lesznek összefüggések.

A Mesterkurzus témája: A fogyasztók érzelmeivel való összekapcsolódás az üzleti előnyök megragadására
– A MOBO és a Western Union esettanulmányának elemzésétt megelőzően a piaci háttér, valamint a kampányok bemutatása 
– A kampányok meghatározó céljai 
– A szponzorációs programokat hogy aktiválták annak érdekében, hogy a fogyasztói érzések erejét munkába lehessen állítani 
– Hogy teljesültek a célok, mennyire érte meg a befektetés
 
Időpont: 2008. április 24.  14:00-16:45
Helyszín: Magyar Telekom Székház, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
További információ: 
[email protected]
(BrandTrend)