Kategória: Aktuális.

Újabb rádió csatlakozott a kampányhoz. A dunaújvárosi Rádió24 már az ötödik helyi rádió a soproni NAP Rádió, a szekszárdi Rádió Antritt, a gyöngyösi Dió Rádió és a Rádió Ice mellett.  A frissen csatlakozott rádió programigazgatója, Garda Árpád a csatlakozás okait a következőképp vázolta: "Mi itt Dunaújvárosban és környéken azt tapasztaljuk, hogy a vállalkozások a luxus kategóriába teszik a rádiós hirdetést, és kevesen hisznek benne. A rádiók ezzel az együttműködéssel, kampánnyal pont azt bizonyítják be, hogy egy rádiós hirdetés is lehet kreatív, hatékony, versenyképes, lehet hinni benne és egyáltalán nem luxus."

A kampány harmadik szakasza is lezárult mely során a rendszeres rádió spotokon túl, a vezető szaklap rádiós mellékletében elhelyezett hirdetésben, hostess promóció során és kreatív eseményen találkozhattak a legnagyobb média ügynökségek képviselői az "Egy hullámhosszon" kampány üzeneteivel. A rádiók képviselői már korábban egyetértettek abban, hogy folytatják az "összefogás" kampányt, hogy még jobban megismertessék a rádió hatékonyságát a hirdetők és a médiavásárlók körében. A kampány második félévének tervezése megkezdődött. Az újabb tavaszi-kora nyári szakasz elsősorban BTL aktivitásokkal igyekszik majd az "Egy hullámhosszon" üzeneteit célba juttatni.

A kampányban jelenleg résztvevő rádiók:

Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió, a Pont FM 88.1 a NAP Rádió Sopron FM 94.1, a Rádió 24 – Dunaújváros FM 102.9, a Dió Rádió Gyöngyös 101.7, a Rádió Ice 94.2, a Rádió Antritt Szekszárd FM 105.1
(BrandTrend)