Kategória: Aktuális.

 A felkérést Kozák Ákos a Gfk Hungária ügyvezető igazgatója elsőként fogadta el. Koz_k__kosAz MMSZ-nek ezzel 12 elnökségi tagja van. A szakember új feladatával kapcsolatban elmondta:
"Mint a GfK Piackutató Intézetnél 1989 óta dolgozó munkatárs, tanúja voltam a legújabb kori marketing kialakulásának és működésének. A 90-es évek derekán azt tapasztaltam, hogy a marketing egyes területeire specializálódott érdekképviseleti, érdekvédelmi szervezetek jöttek létre, amelyek egyébként hatékonyan képviselték a szakmapolitikai érdekeket.  Ezekre a szervezetekre, szövetségekre továbbra is szükség van, de azt gondolom, hogy mindamellett helye van a marketing integratív felfogásának is.
2006-ban részt vettem egy amerikai professzorok által szervezett, a marketing pénzügyi folyamatokra gyakorolt hatását tárgyaló kurzuson, s ez teljesen új megvilágításba helyezte a diszciplinát. Bízom benne, hogy a magyarországi marketing-élet az elmúlt 5-10 év hektikus periódusa után újra visszatér a lehiggadt, elméleti fázisába, új értelmezést és szerepet kapva a vállalatok működésében és a menedzsment megítélésében. Azt remélem, hogy ennek a folyamatnak részese lehetek."
(BrandTrend)