Kategória: Aktuális.

A terjesztési hálózatot a kiadó idén januárja óta építette ki, mert a korábbi terjesztőcége, a Boomerangmedia nem felelt meg az elvárásainak. A terjesztést jelenleg a kiadó ügyvezető igazgatója, Gyülvészi Tibor felügyeli, míg a kereskedelmi és hirdetési partnerekért Csereklei Zoltán és a KreatívART Reklám felel. 2007-ben az ügynökség szoros kapcsolatot épített ki, több vezető céggel is, többek között a Coca-Colával, a Nike-al, a Goodwill Pharmával, a Vistával, az A1 wellnessel. A kiadó és az ügynökség a folyamatos innovációban, az ingyenes lap magas minőségében, a célközönség pontos elérésében, azaz a jó terjesztésben látja a sikerük titkát. A jól felépített kereskedelmi kapcsolatok, az ingyenes lapoktól szokatlan minőség és következetesség jó benyomást tett a partnerekre, így vált lehetővé, hogy a jövő évben már 6 különszámot tervezz a kiadó. A különszámokkal együtt már havi megjelenést tud biztosítani a kiadó, mellyel az olvasók és a hirdetési partnerek jobb kiszolgálását látja megvalósulni a kereskedelmi igazgató. A SPORTime Magazin 50 000 példányszámban, ingyenesen kerül terjesztésre az AB státuszú, aktív életet élő, fővárosi célközönség számára.
(BrandTrend)