Kategória: Aktuális.

A piacot eddig is különféle értékesítési stílus és stratégia jellemezte. A Danubius Sales House ügyfeleinek kiszolgálását szem előtt tartva egy tiszta és átlátható rendszerrel kívánja az értékesítési folyamatok hatékonyságát növelni. A piac alakulása, a technológiai trendek is azt az irányt mutatják, hogy szükség van az ilyen irányú frissítésre. A Danubius Sales House értékesítési megközelítése a rádiós piacon újszerű megoldást jelent.

Kényelmesebb és ügyfélre szabott kiszolgálás
A cél a kényelmesebb és ügyfél-orientáltabb ügyfélkiszolgálás integrált megoldások segítségével. A Danubius Sales House innovációra törekszik, mely során új kommunikációs felületek, bevételi források felkutatását helyezi előtérbe és emellett a nem rádiózó, avagy az egyáltalán nem hirdető ügyfelek elérésre és kiszolgálására törekszik.

"Szolgáltatásaink nem változnak csak mostantól közelebb visszük azokat a fogyasztóhoz, átláthatóbbá tesszük az értékesítési rendszert és a teljes termékkínálatot. A kereskedelmi folyamatokat, az ügyfelek számára a megfelelő szolgáltatás, termék kiválasztását könnyíti az új rendszer. Minden kommunikációs lehetőség, mely a rádióban kínálkozik, illetve az ügyfelek igényeit szolgálja egy-egy elemet tükröz új  portfoliónkban".- mondta el Soós S. Zoltán, a Danubius Sales House kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Portfolió alapú értékesítés
Az eddigi struktúrát, melyben a Danubius Rádió és Danubius Online volt a termék és a Danubius Sales House a szervezet, ami ezt értékesítette felváltja egy részletesebben kidolgozott és felosztott, jobban specifikált portfoliómenedzselő rendszer.

A Danubius termékskálája mostantól a Danubius Rádió, a Danubius Online, a Danubius Promo, a Danubius Játék,a Danubius Szponzoráció, a Danubius Event, a Danubius Riport, a Danubius Telco, a Danubius Records, a Danubius Team, a Danubius Filmklub, a Danubius Könyvklub, a Danubius Travel, a Danubius Kreatív, a Danubius Kutatás, a Danubius Trade, a Danubius Zeneáruház, a Danubius FanClub, és a Danubius Cool-Tour.

Mindennek alapja a portfolió alapú értékesítés. Ezt segíti a Danubius Sales House professzionális ügyféligény felmérést és kiszolgálást nyújtó új online rendszere is a www.dsh-online.hu. Terveink között szerepel, hogy az informatív oldal segíti majd a felhasználót a tájékozódásban. Lehetőség lesz, akár napi szinten is, szektoronkénti leválogatást készíteni az ügyfelek számára az őket érintő hírekből.
Az online tervezési és tartalmi munkáit a Café Contact és Café Interactive készíti.

A már ismert Danubius mosoly az arculat meghatározó eleme
A Danubius Sales House arculatának frissítésekor elsődleges cél volt, hogy maga a Danubius, mint brand a fő üzenet és minden hozzá kapcsolódó terméknek és szolgáltatásnak ezt az értéket kell közvetítenie. A Danubius Sales House brand és valamennyi terméke közelít a Danubius Rádió brandjéhez, hiszen a nagyközönség és az ügyfelek által is ez az ismert és elismert érték. Az arculati egységesítés során az új logók a Danubius Rádió kimagasló kedveltségnek örvendő szimbólumához kapcsolódnak. Ennek fő eleme pedig a mosoly, ez az elem köti elsődlegesen össze a portfoliót vizuálisan. Az arculattervezési és grafikai megvalósítást a Naiad Interactive Communication végezte a Danubius Sales House részére.

A teljesség igényével
A Danubius Sales House új szlogent is választott. A szlogen: "A teljesség igényével", azt a célt szolgálja, hogy a Danubius Sales House, mint rádiós piaci szakértő legyen jelen a piacon és szakmai tanácsadóként segítse az ügyfelek munkáját.

A bevezetés
A bevezetés szeptember-október hónapokban zajlik. Klasszikus direkt hirdetéseken kívül a szakmai rendezvényeken való jelenléttel viszi közelebb az új képet a hirdetőkhöz, ügynökségekhez, médiapartnerekhez a Danubius Sales House. Ezen felül direkt marketing eszközök alkalmazásával is erősíti a kommunikációt.
(BrandTrend)