Kategória: Aktuális.

A civil kerékpáros társadalom összefogásán túl a kerékpározás elkötelezett támogatóinak – CECED Magyarország Egyesülés, Groupama Biztosító Zrt., Hotel Karos Spa, Magyar Telekom Nyrt., Bringóhintó Kkt, BikeFun Kft. – segítségével az első 2000 regisztrált értékes nyereményeket kap.

A Groupama Magyar Mountain Bike Kupa névadószponzori feladatai után nemzetközi mintára a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium "Bringázz a munkába!" akciójának kommunikációs feladatait és a projekt díjazása érdekében szponzorok bekapcsolásával összefüggő feladatok ellátását is a Sport Agency Kft.biztosítja.
 
A Kerékpáros Magyarország Program a kerékpározás infrastrukturális, közlekedési, turisztikai és a sportolási vetületeit is átekinti és erre dolgozott ki megoldási tervet. Ennek része, hogy a következő 7 évben 56 milliárd forint keretből újabb 2000 km építésével megduplázódik a jelenlegi krékpárutak és kerékpársávok hossza. A munkaadók és munkavállalók tartós aktivizálása érdekében a GKM "Kerékpárosbarát Munkahely" programot is indított.

A Groupama Biztosító az Európai Mobilitási Hét keretében zajló rendezvénysorozat támogatójaként a kerékpározás elkötelezett híve. A kerékpározás szeretete nem új keletű a Groupama Biztosítónál, hiszen a társaság a Mountain Bike Magyar Kupasorozat névadó támogatója, illetve két éve zajlik a Zöld Mozgalom elnevezésű országos programsorozatuk is.

A Zöld Mozgalommal az ország nagyobb városaiban ösztönzik a családokat és gyermekeket a rendszeres mozgásra, aktív pihenésre. Idén az 5 vidéki helyszínen megrendezett eseménysorozat az "1 000 000 pedálfordulatért 1 000 000 forint" mottót viseli. A kerékpáros felvonulással induló rendezvények során a Groupama összesen 100 kerékpárt sorsolt ki a résztvevők között, a kerékpározásért járó egymillió forintot pedig több önkormányzat is új kerékpártárolók építésére fordítja.

Természetesen a Groupamán belüli egészséges életmódra való ösztönzés is fontos a társaság számára, évek óta jutalmazzák munkatársaikat mountain bike kerékpárral vállalati, szakmai versenyeken.
A Groupama nemcsak a Zöld Mozgalom biciklis felvonulásán való részvételre buzdítja minden munkatársát, de a cég által szervezett akció keretében kedvezményes árú kerékpárvásárlásra is lehetőséget teremtett.
A biztosító a jövőben szeretné minél inkább kerékpárbarát munkahellyé varázsolni a fővárosi és a vidéki irodáit.
(BrandTrend)