Kategória: Aktuális.

Az üzem majdani plasztiktermelése a mostani amerikai termelés 10 százalékával érne fel. Ezen műanyagból zömmel ismét műanyag kólásüvegek készülnének, illetve ruházati cikkek gyártásánál hasznosulna. Az újrahasznosítási üzlet fejlesztésére az idén mintegy 16 millió dollárt költ.

Nagy-Britanniában szintén a hulladék újrafelhasználását népszerűsíti a cég a Labdarúgó Ligával közösen. A kampány célja az, hogy a focirajongók figyelmét felhívja az újrahasznosítás fontosságára, és egyben buzdítsa is őket a szelektív hulladékgyűjtésre. A "Talent from Trash", azaz "Tehetség a szemétből" szlogennel futó kampányban a focirajongóknak lehetőségük lesz arra, hogy pénzt keressenek saját focicsapatuknak a szelektív gyűjtéssel. A Coca-Cola akár 18 ezer fontot is elérő pénzdíjat fog kiosztani a legjobb gyűjtők által támogatott kluboknak – melyet azok később az utánpótlásra fordíthatnak – és ezzel összességében négy százalékkal kívánja megemelni az újrafelhasználás mértékét a megcélzott közösségekben. A szeptember 5-én indult, összesen 12 hétig tartó programban 13 fociklub vesz részt, az akcióhoz külön támogató website is készült.
(uzletietika.hu)