Kategória: Aktuális.

"Évek óta elkötelezetten törekszünk arra, hogy meglévő és potenciális ügyfeleink pénzügyi tudatosságát, kultúráját fejlesszük, illetve hogy a termékekről és azok használatáról minél több csatornán gyakorlati információkkal szolgáljunk. Ezért folyamatosan új és innovatív megoldásokkal szeretnénk megkönnyíteni ügyfeleink mindennapi életét, pénzügyi döntéseit. A kialakított egyedi érintőkirakatok kiépítésével most biztosítjuk, hogy bárki számára elérhető legyen az összes fontos banki termékinformáció, minden napszakban." – mondta Dávid Gábor, a Citibank marketing-igazgatója.
"A touchmedia felületek kiépítése a július-augusztusban futott integrált imagekampány része volt, és sok pozitív ügyfélvisszajelzést kaptunk, amit a rendszerből nyert statisztikai adatok is alátámasztanak. Az interaktív kommunikációs rendszer csak egy a legújabb fejlesztéseink közül, hiszen nemrég vezettük be az interneten elérhető egyperces előzetes hitelbírálatot valamint Webáruházunkat, és a jövőben is tovább bővítjük innovatív szolgáltatásaink sorát." – tette hozzá Dávid Gábor.

A touchmedia interaktív kommunikációs rendszer segítségével a kirakat felületének megérintése után az ügyfél saját maga szörfölhet az információk között, éjjel-nappal, melegben vagy hidegben, hiszen még kesztyűvel is egyszerűen használható a rendszer. A klasszikus hirdetéseket is tökéletes minőségben megjelenítő innovatív érintőképernyő a Citibank Vörösmarty téri és Westendbeli fiókjainak kirakatánál, illetve a Ferihegyi Repülőtér terminálon  egy kioszk (önálló display egység) változaton próbálható ki.

"Magyarországon ezek az első ilyen kirakati érintőképernyős felületek, és az új marketingeszköz máris bizonyított, hiszen a Citibank adatai alapján nagyon népszerű az ügyfelek körében." – mondta Kovács Gábor, a touchmedia® értékesítési vezetője. "Büszkék vagyunk arra, hogy a piacra lépéssel mi is részesei vagyunk ennek a ragyogó eredménynek, és bízunk abban, hogy nemcsak a hirdetők, de az ügyfelek, vásárlók is szeretni fogják a touchmedia felületeket, hiszen az ő kezükben van az irányítás." – folytatta Kovács Gábor.

Citibank_touchmedia_2007_1A teljes egészében az üzlethelység belsejében kiépített touchmedia rendszer alapja egy speciális érintőfólia, amely egy professzionális projektorhoz kapcsolt mini PC segítségével működik, és akár a helyszínről, akár távmenedzsmenttel irányítható. Az igények szerint programozható megjelenített tartalom tetszőlegesen cserélhető – akár az internetre is ráköthető -, és a használat folyamatos mérése által rugalmasan változtatható, hogy jobban megfeleljen az érdeklődők igényeinek. A Citibank kirakatain a különleges, az üvegfelület által leadott hangosítás is megfigyelhető.
A Citibank további innovatív fejlesztései közé tartozik a nemrégiben bemutatott Webáruház, ahol az érdeklődők online bolthoz hasonlóan igényelhetik hitelkártyájukat vagy személyi kölcsönüket, és az előzetes hitelbírálat is itt történik, 1 percen belül.
A Citibank internetalapú innovatív megoldásaival 2007-ben elnyerte a Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin "Legjobb Lakossági Internet Bank" díját Magyarországon, továbbá a "Legjobb Lakossági Internetoldal Design", a "Legjobban Integrált Lakossági Internetoldal", és a "Legjobb Információbiztonsági Kezdeményezések" Közép-Kelet-Európában díjakat.
(BrandTrend)