Kategória: Aktuális.

A vizsgált régióban a Metrónak háromszor akkora olvasótábora van az európai befolyásos és tehetős olvasók körében, mint a Financial Times-nak, így a legolvasottabb napilap címet is kiérdemelte az ingyenes hírújság. A Metro jelentősen több embert képes elérni naponta azokban az országokban ahol megjelenik, mint az MTV vagy a Discovery Channel.

Az EMS 2007 júniusában jelenteti meg az első huszonnégy hónapos kutatási eredményét, amelyben a Metro eddigi elérését elemzi. A kutatásban a svéd, a dán, a finn, a holland, a francia, spanyol, az olasz és a portugál kiadások vettek részt.

"A Metro már az európai városi fiatalok körében is a legolvasottabb napilap. Az EMS pedig abban segít, hogy a továbbiakban is megmutathassuk, hogy ingyenes napilapunkkal képesek vagyunk egészen exkluzív pán-európai olvasókat is elérni" – mondta Alistair Ballantyne, a Metro International globális sales igazgatója

 "A Metro International kimagaslóan jó pozíciót ért el az európai piacon, és nagyon örülünk annak, hogy együtt dolgozhatunk a világ legnagyobb globális napilapjával" – mondta Reinier Schaper, az Interview-NSS Média igazgatója.

Az EMS kutatásának fókuszában a legbefolyásosabb és legtehetősebb európaiak állnak, azaz azon 21 éven felüli fiatalok, aki egyéni jövedelmük alapján a felső 13%-ba tartoznak a 16 nyugat-európai országban. A Metro kutatáshoz való csatlakozásával lehetőség nyílt más régióbeli vezető médiumokkal történő összehasonlításra is, olyanokkal, mint például a Financial Times, a Newsweek,, a The Economist, az MTV, vagy akár az Eurosport.

Az EMS kutatást az Interview-NSS végzi, amely amellett, hogy elkészíti a legbefolyásosabb és top üzleti döntéshozók médiafogyasztási térképét, életstílus kutatásokat is végez a célcsoport körében, 20 európai országban.
(BrandTrend)