Kategória: Aktuális.

Idén, az elmúlt évekhez hasonlóan több koncert, látványos show elemek és meglepetés programok várják a résztvevőket. A fellépők kiválasztásába idén szeptembertől a honlapon keresztül a szervezők bevonják a közönséget is. Az eseményt a Multeam Rendezvényügynökség szervezi, a kommunikációs anyagokat pedig idén is az ACG.Hey készíti.

„Az EGZO Media, a Reklámzabálók jogtulajdonosa és főszervezője büszke arra hogy egy a Reklámműfaj elfogadottságának és presztizsének növelésén évek óta fáradozó, a kommunikációs szakma és a reklámfogyasztó nagyközönség körében népszerű "kult" Turné, kis büdzséből készített kampánya ilyen kiemelkedő szakmai elismerést kapott.” – mondta Borsos Sándor, a Reklámzabálók Éjszakája főszervezője, abból az alkalomból, hogy a  „Reklámzabálók Éjszakája 2006” kampány elnyerte az Ezüst Penge díjat az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál ATL alapú integrált komplex kampány kategóriájában.

„Nagyon örülünk ennek a kategóriadíjnak – emelte ki Mentes Endre, a kampányt készítő ACG Hey képviseletében – mivel ezzel a díjjal a kampány egészét, és nem egyes részeit ismerték el. A jelek szerint jól működő és egységes koncepciót sikerült kidolgoznunk, amit – remélhetőleg – a számok is visszaigazoltak. Ez már csak azért is fontos, mivel annak idején „féltésből” elég sokan támadták a kreatív koncepciót, mondván, hogy túl „botrányos”, túl „megosztó”. Számunkra mindig öröm olyan koncepción dolgozni, amely nem merül ki csak egy ATL layout és egy tvspot kidolgozásában, hanem minden egyes szegmensével „el lehet játszogatni” –  így a közönség számára a kampány minden eleme tartogat meglepetést.”

„Idei kampányunkban szeretnénk folytatni a merész, bevállalós hangnemet és a tavalyi mozgalmi és mozgósító hangulatot bevonva a kommunikáció eddig még kevésbé használt eszközeit is”- mondta el kérdésünkre Borsos Sándor. A rendezvény sorozat főszervezője kiemelt néhány újdonságot:
– A Reklámzabálók a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) közösen biztosítják, hogy az Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon induló 243 alkotásból már a közönség is kiválaszthatja a legjobbakat. A Pengezabálók verseny weboldalán voksolhatnak az érdeklődők a versenyen négy kategóriában (film, sajtóhirdetés, plakát, rádió) induló alkotásokra. További újdonság, hogy a legtöbb kategóriadíjat megszerző ügynökség is külön elismerésben részesül majd. Az Adverticum gondozásában készített szavazó-site június elején indul el. Az oldal elérhetősége: www. pengezabalok.hu
– Az idei kampány során a médiamix minden eleme jelen lesz. A tervek szerint az előző évekhez képest hangsúlyosabban alkalmazzák a szervezők az újszerű innovatív médiamegoldások és gerilla marketing eszközöket. A médiakommunikáció az elmúlt évekhez képest hosszabb időszakon keresztül erősebb PR jelenléttel és nagyobb médiabudget-vel támogatja az esemény megjelenését.
– Az idei évben a szervezők TGI-val közösen egy újabb kutatást végeznek ahol elsősorban márkaismertséget, a célcsoportunk összetételét, a lojalitást, a reklámzabálók percepcióját kutatják.
– További újdonság, hogy az esemény támogatói, szponzorai számára az előző évekhez képest sokkal nagyobb és színesebb megjelenési lehetőséget biztosít az idei év kampánya.

A sok újdonság mellett a szervezők megtartották a hagyományos, értékes elemeket is. Idén is sor kerül a Reklámzabálók éjszakájának keretein belül a „Clio Award” alkotásainak vetítésére, továbbá az előző évek anyagaiból dvd összeállítások is készültek.
(BrandTrend)