A rangsort a cégek gazdasági teljesítménye és a vásárlók körében világszerte végzett márkaismertségi kutatások alapján állítják fel. Az idén több mint 39 000 brandről több mint egymillió embert kérdeztek meg. A 100-as listán szereplő márkák összértéke egy év alatt 10,6 százalékkal, 1,6 billió dollárra emelkedett. Ami az iparági megoszlást illeti, a rangsorban a pénzügyi szektor dominál. Minden negyedik vállalat innen kerül ki és minden ötödik cég a technológiai ipart képviseli. A harmadik legnépszerűbb ágazat pedig a kiskereskedelem.
Helyezés
Márka
Érték (Mrd USD)
1.
Google
66,4
2.
General Electric
61,9
3.
Microsoft
55
4.
Coca-Cola
44,1
5.
China Mobile
41,2
6.
Marlboro
39,2
7.
Wal-Mart
36,9
8.
Citigroup
33,7
9.
IBM
33,6
10.
Toyota
33,4
Forrás: Millward Brown BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands
(it.news.hu)
Aktuális.
brown, coca-cola, dobogón, electric, financial, general, google, marlboro., microsoftot., millward, és times-szal.
brown, coca-cola, dobogón, electric, financial, general, google, marlboro., microsoftot., millward, és times-szal.