Kategória: Aktuális.

A szlogen: Egy őszinte világban nem lenne ránk szükség. Blikk. Vége a képmutatásnak.
A kommunikáció megújulását átfogó kutatás előzte meg, melyet a Ringier Kiadó piackutatási osztálya végzett.

„A Blikk a múltban sem tért ki a kényes témák elől, a kutatás kimutatta, hogy olvasóink is a bátor, érthető, pártatlan hangnemet tartják a lap fő erényeinek. A Blikk eddig is felvállalt és követett értékeit, a szókimondást, bátorságot, erősíti a szlogennel, valamint azt, hogy a jövőben még nagyobb hangsúlyt helyez ezekre.”

„A lap termék-életgörbéjének azon szakaszába lépett, amikor további növekedést jól átgondolt tartalmi kommunikációval érhet el. A Blikk az eladott példányszámok növekedését várja ettől.” – mondta a Blikk marketing vezetője Frei Andrea.

Az image-kampánnyal párhuzamosan megújul a Blikk budapesti kiadása. A lap a budapesti és Pest környéki olvasóknak nyújt stílusosan tálalt híreket és érdekességeket, gyors és friss tájékoztatást úgy, hogy az eddiginél jobban koncentrál a budapesti hírekre.

A megújulást kommunikáló kampány TV-s, rádió-s, online-, és sajtóhirdetésekből áll, valamint Outdoor felületeken futnak a hirdetések.
A kreatív koncepciót a Saatchi&Saatchi készítette. A kampány médiaügynöksége az mm&v médiaügynökség volt.
(BrandTrend)