Kategória: Aktuális.

Végleges megegyezés az „esernyő” logó eladásáról, a St. Paul Travelers biztosítónak.
New York – A Citigroup az egész vállalatot érintő márkaváltozást jelentett be, miszerint az egyes üzletágakat a jól-ismert „Citi” név alatt, a jól felismerhető piros ívvel egyesíti. A döntés alátámasztja a vállalat elkötelezettségét amellett, hogy az ügyfelek világszerte színvonalas kiszolgálása érdekében egy „ív” alá vonja üzletágait.

„Az egyesített márkánk megtestesíti azt az elképzelést, miszerint egy cégként, a Citiként szolgáljuk ki ügyfeleinket.” – mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató. „Ez az egyesített márka izgalmas jövőnk zászlóvivője, mint egy jól összekapcsolt, gyorsan reagáló és nyereséges globális vezető vállalat a pénzügyi szolgáltatások terén.”

„A Citi már most is egyike a legismertebb és legelismertebb márkáknak a pénzügyi szolgáltatások globális piacán. Az elvégzett átfogó kutatás és elemzés megerősítette, hogy a Citi kiemelkedően hatékony márka számos nyelven, piacon és technológiai platformon. A legtöbb ügyfelünk már most így gondol ránk.” – mondta Prince. „Most, az egyesített márkával mutatjuk be elkötelezettségünket aziránt, hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb tanácsokat, termékeket és szolgáltatásokat biztosítsuk.”

A vállalat emellett bejelentette, hogy a bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak.  Az eladás jelenleg a Hart-Scott-Rodino jóváhagyásától függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit.

„Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz” – folytatta Prince. „Örülünk, hogy megköthettük ezt a megállapodást.”

Az idei év második negyedévétől kezdődően az egyes üzletágak a következőképpen használják az ezüst Citi feliratot a piros ívvel:

a vállalati és befektetési banki szolgáltatások a Citi-t
a wealth management a Citi Smith Barney
a Citi Investment Research és a Citi Private Bank márkaneveket
az alternative investments a Citi Alternative Investments
nevet használja majd.
 
A Citi globális lakossági üzletágai, beleértve a Citibank fiókhálózatot, megtartják a kék Citi feliratot a piros ívvel. Jelenleg nem tervezzük a Banamex márkanév megváltoztatását Mexikóban, illetve a Primerica szintén megtartja márkanevét, azonban új logót használ majd, a piros esernyő nélkül. Ezenkívül, míg a vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, a jogi entitás neve változatlanul Citigroup Inc. marad, továbbá a különböző tagvállalataink jogi entitásának nevei is változatlanok maradnak.

(Forrás:BrandTrend)