SPF_my_perfect_summer

A Cortefiel Csoport fiatalos divatmárkája bemutatta a „My Perfect Summer” nyári kampányát.

dobrosi_laura

Hírességekkel mutatkozott be az ismert brand legújabb üzlete.

Együttműködést kötött a Rádió1 és a TriMedia

A cég feladata a reklámfelületekhez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása.

Engedélyezték a Messer irányításszerzését

Nem csökken a verseny a magyarországi ipari gázértékesítés piacán.

Egy eszköz nem elég az életmódváltáshoz

Az aktivitásmérők hatása című kutatás eredményei.

Mediapiac-Markasztorik-970x250
Fifteen-Seconds-Logo-Red
markas
Bírságot kapott a K&H

A biztosítást az alapárhoz képest 10%-os kedvezménnyel hirdette.

Tagságbővüléssel zárta a 2015-ös évet az MMSZ

A Tisztújító Közgyűlésén négy évre választott új elnökségi tagokat a szövetség.

Life on!

Havonta, online megjelenő ingyenesen elérhető lifestyle magazin indult.

Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket.

EU útmutató a megtévesztő reklámokról

A megtévesztő reklámokkal kapcsolatos irányelvet tíz éve fogadta el az EU.

A Viral Factoryval dolgozott a Republic

Az ügynökség labdarúgás, autó-motor témájú weboldalakon és social média oldalakon népszerűsített.

Nőtt az élelmiszerboltok forgalma

Értékben 4,6 százalékkal nőtt az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az idei első negyedév során.

A Grayling az év kelet-európai PR ügynöksége

A zsűri kiemelte, hogy a Public Affairs a Grayling növekedésének egyik fő mozgatórugója.

web construction

A kis cégek alig több mint negyede tart fenn honlapot.

kiev_outdoor_gym

A testmozgás formában tart és feltölt, az extrém helyszínekkel viszont még különlegesebb lehet az edzés.

4g

Szuper lesz a 4G lefedettség a stadionokban.

Online shopping concept.

Az egyes kézbesítési módok között a házhoz szállítás, valamint a fixpontos átvétel aránya nőtt leginkább.

Weboldal minden eszkozre

Minden eszközön kényelmesen elérhetőek, így a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtják.

fifteen seconds

2016. június 16-17. között rendezik meg Graz-ban a Fifteen Seconds Festival 2016-ot.

A Laboratory Group az Invitel új partnere

Feladata lesz többek között az üzleti célokat támogató kreatív stratégia kidolgozása és megvalósítása.

Lovas Zoltán lett a NEXON cégvezetője

A szolgáltatási ágazatot 2012 óta vezeti, 2014-től a termékfejlesztés is az irányítása alá tartozik.

Lezárult a piacelemzés

A GVH 2014-ben indította el a filmforgalmazási és a moziüzemeltetési piacokat célzó elemzését.

A szoftverek 38 százaléka jogosulatlanul telepített

Egyértelmű a kapcsolat a nem jogtiszta szoftverek használata és a kibertámadások között.

2016 lesz a mobilmarketing szökőéve!?

A DIMSZ Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom konferenciát rendezett a témában.

Bemutatták az Eb relikviákat

Gyűjthető figurákat készíttetettek a 44 év után ismét Európa-bajnokságon szereplő válogatottunk tagjairól.

A HÉT KÉPE

opel-gt-tanulmany
digitalis telenor uzlet3

A vásárlók a termékeket és szolgáltatásokat a digitális élet legfontosabb területét lefedő tematika köré csoportosítva találhatják meg.

neticle_screenshot_with_computer

Integrált médiamonitoring szolgáltatást kínál.

Vizuálisan frissebb, tartalmilag még letisztultabb formában kerül az olvasók és elé.

Jose-Mourinho-chelsea

Hároméves szerződést írt alá, a megállapodás értelmében ez 2020-ig meghosszabbítható.

VIDEO

kekszalag logo

A terveket Páncsity Lídia, a KREA Kortárs Művészeti Iskola harmadéves tervezőgrafikus hallgatója készítette.

guerilla05

Guerilla aktivitásként színes kutyakakikkal szórta tele a belvárost a klippremier napján.

family taking selfie with smartphone in woods

Ahhoz, hogy ezekre a helyekre eljussunk, sokszor a gyorsaság és a kényelem miatt a repülőt választjuk.

profession

Felsőoktatásban tanuló hallgatóknak indított kampányt a Profession.

NAPI CHART

keresesek megoszlasa(BrandTrend)

0625_MARS_12MAY2016NATGEO

A MARS című alkotás számos jelenete budapesti helyszíneken kerül felvételre.

UberPITCH

Az Uber-autó utasainak 7 percük lesz arra, hogy bemutassák startup ötletüket.

Telekom Veszprém

A szolgáltató és a Veszprém kézilabdacsapat együttműködése magasabb szintre emelkedik.

brown hair girl

Magas, barna mérnökök és humoros tanárnők előnyben.

RÖVIDEN

HÍRLEVÉL

Betöltés...Betöltés...

SOCIALBRANDING

top5
Nézettségi adatok 2016 – 21. hét

1. A NAGY DUETT TV2 1 103 588
2. BARÁTOK KÖZT RTL KLUB 1 086 507
3. FARM RTL KLUB 900 935
4. HÍRADÓ RTL KLUB 886 799
5. ÉJJEL-NAPPAL BP RTL KLUB 756 732
6. SZULEJMÁN RTL KLUB 743 742
7. TÉNYEK TV2 726 194
8. DRÁGÁM ADD AZ… TV2 685 467
9. FÓKUSZ PLUSZ RTL KLUB 613 566
10. JÓBAN ROSSZBAN TV2 609 769

(Total 4+ N= 9 026 542  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)

(tovább…)

twit

BRAND RANKING

TOP 10 légitársaság

1.

emirates

2.

delta

3.

united

4.

lufthansa

5.

americanairlines

6.

britishairways

7.

southwest

8.

airchina

9.

singaporeairlines

10.

chinaeastern

PARTNEREINK

Telekom_Magenta_RGB_bt_web
nrc_logo_green_500
bkf
budapester-zeitung
imedia.logo_.fekete
611