Mi a helyzet? - Hallgasd meg!

banner

Időutazás karórákkal

Még ma is hibátlanul működnek azok a Casio karórák, amelyeket 1974-ben dobott piacra a gyártó, ráadásul a modellek a mai napig elérhetőek.

Megérkezett a Terápia applikáció

A „Tárj fel minden titkot” egy játékos elemző felület, amely a Facebookon naplózott aktivitások alapján mutat tükröt a közösségi oldal rajongóinak.

Megújul a Joy Prix de Beauté

A Marquard Media Magyarország gondozásában megjelenő JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait.

Jövőt álmodtak a somlói pezsgőknek

A vizuális elemeket Somló inspirálta, a teljes arculatváltás mellett megszületett a Future Classique filozófia, amely a márkaértékeket foglalja össze.

Döntős a magyar versenyző

Használt PET palackokból nyomtathatnánk ruhát otthon, a saját ízlésünk, vagy a legújabb divat szerint, Kovács Apor ötlete alapján.

Big data lehetőségek Budapesten

A 21. század technológiái közül a big data és az erre épülő üzleti elemzés előbb-utóbb itthon is a mindennapok részévé válik.

Sörös showroom a Design Héten

A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük.

Márka és jog

Aktuális

Vendégségben Törökország

Október 29-én tematikus, török napot tart a közmédia, amelyet márciusban a török köztelevízió, a TRT magyar napja követ.

Kedvenceket választottak

Negyedik alkalommal tettek közzé pályázati felhívást az „Év Gyógyszerésze” és a „Kedvenc Patikám” címek elnyerésére.

Mindenhol internetezni akarunk

Az alkalmazott eszközök ugyan különböznek, a fogyasztók azonban az egész világon hasonló módon használják az internetes szolgáltatásokat.

Video

Experience the power of a bookbook

YouTube előnézeti kép

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=asOJ6LEsmfU[/youtube]

Aktuális

Rémálmok a valóságban!

Megnyílt hazánk első rémálmokkal kapcsolatos eseménye, amely a leggyakrabban átélt illúziókat mutatja be egy 3D-s csúcstechnológiával.

Légy gazdag vagy kacér!

Több részből álló kutatást végzett két szakértő a Tinder nevű közösségi randi alkalmazásban azért, hogy megtudják: mi alapján választunk párt magunknak?

MTV Ikon lett Ozzy Osbourne

Bon Jovi, a Queen, Whitney Houston és Eminem után veheti át november 9-én a csatorna Globális Ikonjának járó díját.

Új arculatot kap a Boomerang

A formailag és tartalmában egyaránt megújult csatorna Amerikában már bemutatkozott, a globális váltás 2015-től várható.

Arhívum »