fotó: Hatlaczki Balázs

Idén már 65 ezren szavaztak a legjobb szépségápolási termékekre.

Sanghaj_2017_1

Magyarország képviseletében Bíró Tibor vett részt a programon.

Szlogent vált és szintet lép a cipőmárka

A globális szintű kampány fő üzenete és szlogene: "Run Your World".

Jelentősen nőtt az eMAG

Az elmúlt évben háromszoros növekedést ért el a piachoz képest.

Rihanna dögös feketéje tarolt

Fontos a fazon és persze az is, hogy passzoljon az alakhoz.

markas
Megválasztották a Nemzet Szépét

A 21 éves ápolónő nyereménye másik mások mellett 1 millió forint készpénz és egy autó.

Végrehajtható az Opimus feletti irányításszerzés

A GVH nem azonosított káros vertikális és portfólió-hatást sem.

Többet szeretkezünk, ha nyaralunk

A társkeresők harmada, ha teheti, a vízpart közelébe megy kikapcsolódni.

A magyarok kevesebb kenyeret esznek

Az elmúlt bő 15 évben jelentősen megváltoztak a hazai kenyérfogyasztási trendek.

Mélyponton a dízelautók népszerűsége

A dízelmotorok iránti ellenérzés az év eleje óta látványosan fokozódott.

Jobb minőségű kenyereket vásárolhatunk

A vásárló tényleg azt kapja, amiért fizet.

Bővül és megújul a Telenor MyTV

CNN, Disney Junior, National Geographic és MTV-csatornák az újdonságok közt.

Visszaköszön a tudatosság

A Dreher Sörgyárak kutatást végzett az alkoholfogyasztás és egészséges életmód kapcsolatáról.

budapest

Tizedik alkalommal tér vissza Budapestre a Red Bull Air Race versenysorozat.

barion-smart-gateway-screenshot-transparent

Magyar megoldás szorítja vissza az internetes fizetési csalásokat.

METU_Bora-5495-20170619

Ár, márka és hangulat alapján választ bort a magyar egyetemista.

Kihívás_záróesemény

Versenyre hívta a Telekom Csoport az IT iránt érdeklődő középiskolásokat és tanáraikat.

Telekom_Korlatlan_nyar_02

A Telekom idén nyáron korlátlan mobilnetet ajándékoz.

Valami_Amerika_3_werk_SzabóGyőző_HujberFerenc_PindrochCsaba

Szereposztása nagyrészt követi az első két részét, de új sztárok is feltűnnek majd a vásznon.

Tartalommarketing jogszerűen

Honnan, mit és hogyan vehetünk át, hogy ne legyen jogsértő?

Felborulhat a biztosítási iparág

Mit kezd a biztosítási piac az önvezető autókkal?

A luxust is elkapkodják

A magas ár ellenére hamar kiadhatóak a luxusárú lakások is.

Butikügynökségként folytatja a PS Creative

Multifunkcionális szakemberekben és a személyre szabott marketingben látják a jövőt.

A MediaMarkt az év egyik legjobb kereskedője

Közel 400 vállalat szerepelt a jelöltek között.

Cristiano Ronaldo a világ legjobban kereső labdarúgója

Ronaldo már negyedik éve zárt az élen a labdarúgók között.

A HÉT KÉPE

130211.loyalty
20170614-hipa-bloomberg-consulate-new-york-hungary-forum-levente-magyar-gyula-feher

A fórum keretében első alkalommal adták át a Chain Bridge Budapest Award-ot.

lg

Az LG inverter lineáris kompresszortechnológiájával az élelmiszerpazarlás ellen.

thunderman_csalad_nickelodeon

Nicky, Ricky, Dicky és Dawn, Veszélyes Henry és a Thunderman család is feltűnik a képernyőn.

Sunset_JakabJuli1

Az 1913 nyarán játszódó Sunset több budapesti és vidéki helyszínen forog.

VIDEO

 

Balaton

A legvágyottabb hazai úti cél idén a magyar tenger.

Ecommerce

2016-ban tovább nőtt az első tíz e-kereskedő forgalomarányos súlya, a bővülés dinamikája mégis lassul.

ingatlan

Több mint félmillió lakatlan ingatlan van Magyarországon, közülük minden ötödik a fővárosban.

Eurosport_Le_Mans_Tom_Christensen

Idén is elhozza a motorsport szerelmeseinek a legendás Le Mans 24 órás autóversenyt.

NAPI CHART

ARENA_fashion_index_final(BrandTrend)

Tankcsapda

Alsóörstől Tihanyig szélesek voltak a mosolyok, és egy kicsit mindenkit megcsapott a szabadság szele.

Hosszu_kesek_ejszakaja_DoQ_2

Hitler az erkölcsi fertő megszüntetésével indokolta a hosszú kések éjszakáját.

sony

Az első BRAVIA OLED TV sorozat megjelenésének 10. évfordulóját ünnepli az új reklámkampány.

SCHIPHOL-VLIEGTUIG-KLM

A két platform a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget.

RÖVIDEN

branding_dialog

SOCIALBRANDING

top5
Nézettségi adatok 2017 – 24. hét

1. BARÁTOK KÖZT RTL KLUB 742 579
2. HÍRADÓ RTL KLUB 709 614
3. TÉNYEK TV2 665 285
4. 1 PERC ÉS… RTL KLUB 575 569
5. FÓKUSZ RTL KLUB 570 965
6. SZULEJMÁN RTL KLUB 549 389
7. FATMAGÜL TV2 541 114
8. ÉJJEL-NAPPAL BP RTL KLUB 539 423
9. KUTYAHIDEG RTL KLUB 523 068
10. COBRA 11 RTL KLUB 517 869

(Total 4+ N= 9 026 542  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)

(tovább…)

twit

BRAND RANKING

TOP 10 légitársaság

1.

emirates

2.

delta

3.

united

4.

lufthansa

5.

americanairlines

6.

britishairways

7.

southwest

8.

airchina

9.

singaporeairlines

10.

chinaeastern

PARTNEREINK

nrc_logo_green_500
bkf
imedia.logo_.fekete
611