opera
“Fenyegetik” a német márkákat

Nemzetközi gazdasági lapokban és magyar kulturális intézményekben is üzengetnek egymásnak az autós márkák.

majka

Az eltelt évek alatt mik váltak Magyarország legnépszerűbb zenei, és nem zenei YouTube videóivá?

Telekom_HQ design

A vállalat 2018 második félévében fog beköltözni a XXI. századi követelményeknek megfelelő új működési központba.

A Gemius nyerte az IAB Europe Research Awardot

A győztes projekt lehetővé teszi a kiadók számára minden internetes platform (PC, mobil, tablet) mérését.

IVSZ: új elnökségi tagok

Új, a digitális gazdaság és a digitális ipar fejlesztése mellett elkötelezett vezetőket választott a Szövetség.

Gyorsabb internet a DIGI-nél

A cég egy éven belül másodszor növeli az internet sávszélességet optikai hálózatán.

markas
Foto_MarketingRockstars_Founders
“Minden tartalom csak annyira jó, ahogy előadják és megrendezik azt”

Nino Groß, alapító, Marketing Rockstars Festival

toth-peter-lipoti (1)

Tóth Péter, tulajdonos, Lipóti Pékség

scott-morrison-business-accelerator

SCOTT MORRISON, Business Accelerator

A gyermekek tévénézési idejének alakulása

A 4–17 éves fiatalok tévénézési idejére leginkább a család anyagi helyzete van hatással.

A Mercedes-Benz tanulója nyerte a Szakma Sztárja versenyt

A cég a duális szakképzés és duális főiskolai képzés terén már a kezdetektől úttörő szerepet vállalt.

A Mercedes-Benz a legsikeresebb üzleti évét zárta

Több mint harmadával, 150.000 autóra növelte a termelését 2014-ben a Mercedes-Benz kecskeméti gyára.

Új műsorral jelentkezik az RTLII

A videónapló-sorozat szereplői: Ada, Bérczesi Robi, Horváth Gréta, Karsai Kata, Puzsér Róbert és Völgyesi Gabi.

Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket.

Az Insomnia végzi a Venotec fogyasztói bevezetését

Az ügynökség nyáron Insomnia Vital néven egészségügyi kommunikációra szakosodott üzletágat indított útnak.

Értékesítési megállapodást kötött a DEFI és a BCN

A megállapodás a DEFI regionális ügyfelei számára is új lehetőségeket teremt a kültéri megjelenések területén.

11,1 százalékos növekedés

A növekedés fő hajtóerejét a telekommunikációs szektor és háztartási nagygépek szektora adta.

internetes-zaklatas

Magyarországon minden harmadik gyereket zaklattak már a világhálón.

PERSON-ON-HOLIDAY-ON-PHONE

Minden negyedik embert zavarja a pihenésben, ha hangosan telefonálnak a közelében.

"Amour" Premiere - 65th Annual Cannes Film Festival

Interjúk, hírek és beszámolók várják a nézőket a csatorna aktuális műsoraiban.

andor

A Tények Estében világhírű művészekkel, politikusokkal készített interjút. Munkaviszonya a május 16-ával ért véget.

0071_MH2015_NNFoto

Media Hungary 2015: a hazai média- és kommunikációs ipar lépést tart a nemzetközi trendekkel.

Magyar Gazdasagi Csucstalalkozo (2)

A rangsor első helyén Csányi Sándor végzett, míg őt Spéder Zoltán, az FHB első embere követi.

Látványosan elszakadt versenytársaitól az OTP

A 20. héten az OTP látványosan elszakadt versenytársaitól a médianapirenden.

Az OECD is egyre komolyabban veszi az önszabályozást

Jó hír a reklámszakmának, hogy az önszabályozást már nem csak az EU Szociális és Gazdasági Bizottsága vizsgálja.

Növekvő fogyasztói bizalommal indult 2015

Személyes pénzügyi kilátásaikat látják legnagyobb arányban a magyarok jónak.

Rekord letöltéssel zárt az iGO Navigation kampánya

480.000 mobil app letöltést hozott a Core Digital és a Café PR által az NNG megbízásából tervezett online kampány.

Magyarországra érkezik az SAP startup programja

A legkiválóbb megoldások esetében az SAP a globális piacra lépésben is segíti az itthoni startupokat.

250 millió forint bírságot kapott a Telenor

Az NMHH hatósági ellenőrzés során vizsgálta a cég egyoldalú szerződésmódosításának jogszerűségét.

A HÉT KÉPE

IMG_4146
sajtoreggeli

Az MNKH és a Szingapúri Magyar Kereskedőház a városállamban fogja népszerűsíteni a HTHS portfólió bővülését.

Alonso_with_Senna_Hologram_2_(2)

Különleges eseménynek adott otthont az elmúlt hétvégén Barcelona.

kekszalag

Az abszolút elsőségért folyó, legnagyobb érdeklődéssel kísért küzdelem mellett sokféle hajóosztályban is osztanak díjakat.

WorldMediaFestival1-szerk

A cég két reklámfilmje is elnyerte a rangos hamburgi World Media Festival aranyérmét, intermédia kategóriában.

VIDEO

papp gergely

Hamarosan az RTLII-n láthatják viszont a nézők a Papp Gergő nevével fémjelzett „ottalvós” műsort.

media-hungary1

... a 20 éves Media Hungary-t!

red_bull_hero_can-szerk

Különleges tervezésű dobozzal jelentkezik a Red Bull Air Race budapesti futama előtt az energiaital gyártója.

Andreas Kemi _Tresorit

A startup-okat a Rabbit és a Liber8 képviselte Wearable Computing témában.

NAPI CHART

politikai szereplok megjeleneseForrás: Nézőpont Intézet
(BrandTrend)

Reception

A Le Méridien néven üzemelő Erzsébet téri luxushotel alapos átalakítás után nyit újra.

Meryl-Streep

A háromszoros Oscar-díjas amerikai filmsztár a műhelyt 40 év feletti női íróknak hozta létre.

Celkeresztben a Z-generacio_konferencia - Nick Sohnemann, Founder & Managing Director  FUTURECANDY

A generáció tagjai kevésbé lojálisak, ezért figyelmük a folyamatosan változó tartalmakkal tartható fent.

kate moss

Az aranyérmet a 60. szülinapi kiadású amerikai Playboy kapta, Kate Mossal a címoldalán.

RÖVIDEN

FALFIRKA

HÍRLEVÉL

Betöltés...Betöltés...

SOCIALBRANDING

top5
Nézettségi adatok 2015 – 20. hét

1. AZ ÉNEK ISKOLÁJA TV2 1 088 588
2. BARÁTOK KÖZT RTL KLUB 1 063 904
3. NÁSZ-AJÁNLAT RTL KLUB 1 019 556
4. ÉJJEL-NAPPAL BP RTL KLUB 986 574
5. A KONYHAFŐNÖK RTL KLUB 909 878
6. HÍRADÓ RTL KLUB 826 933
7. ÖSSZEZÁRVA… TV2 778 437
8. TÉNYEK TV2 763 451
9. COBRA 11 RTL KLUB 744 060
10. SZULEJMÁN RTL KLUB 740 758

(Total 4+ N= 9 027 531  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)

(tovább…)

twit

BRAND RANKING


PARTNEREINK

Telekom_Magenta_RGB_bt_web
nrc_logo_green_500
bkf_logo
budapester-zeitung
PP_piacesprofit72dpi6
comforce_logo_img
imedia.logo_.fekete
611