Mi a helyzet? - Hallgasd meg!

banner

Hét kulisszatitok a Psycho-ról

Alfred Hitchcock klasszikusa több mint két évtized után kapott folytatást. 1983-ban készült el a Psycho 2., majd rá három évre trilógiává érett a sorozat.

Hosszabbít Az Év Honlapja

A pályázatokat a meghosszabbított határidőnek köszönhetően 2014. november 10-ig várják a szervezők.

Döntős a magyar versenyző

Használt PET palackokból nyomtathatnánk ruhát otthon, a saját ízlésünk, vagy a legújabb divat szerint, Kovács Apor ötlete alapján.

Márka és jog

Aktuális

A Lexus új reklámarcot igazolt

A „Páratlan – az új Lexus NX” szlogen alatt futó kampány főszereplője az ismert amerikai rapper, hip-hop producer és dizájner, Will.i.am.

Video

Budapest meets iPhone 6 and iPhone 6 Plus

YouTube előnézeti kép
(BrandTrend)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=asOJ6LEsmfU[/youtube]

Aktuális

Időutazás karórákkal

Még ma is hibátlanul működnek azok a Casio karórák, amelyeket 1974-ben dobott piacra a gyártó, ráadásul a modellek a mai napig elérhetőek.

Megérkezett a Terápia applikáció

A „Tárj fel minden titkot” egy játékos elemző felület, amely a Facebookon naplózott aktivitások alapján mutat tükröt a közösségi oldal rajongóinak.

Útdíj a digitális országúton is?

A BDO Magyarország álláspontja szerint az internetadó általános bevezetése jelentős hátrányokat okoz a társadalom és a gazdaság számtalan területén.

Megújul a Joy Prix de Beauté

A Marquard Media Magyarország gondozásában megjelenő JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait.

Jövőt álmodtak a somlói pezsgőknek

A vizuális elemeket Somló inspirálta, a teljes arculatváltás mellett megszületett a Future Classique filozófia, amely a márkaértékeket foglalja össze.

Arhívum »