fuss-csalad-fuss

A TV2 sport-realityjében négy fős családok küzdenek meg a legsportosabb magyar család címért.

extremedigital_20190905_005

Nem nézelődni, vásárolni szeretne az online világból érkező ügyfél.

Középiskolás lányokat tanít a Morgan Stanley

Másodjára indul el a Morgan Stanley és a NaTE közös tehetségfejlesztő programja.

500 óvodás évkezdését támogatja az E.ON

Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak.

Inspiráló aktivitásokkal támogatott a BP

A márka fontosnak tartja, hogy minden munkavállalójának segítsen.

markas
Utat tör magának a Bulldog Gin

A márka nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence.

A Lounge Communication segíti a Budapest Airport kommunikációját

Integrált PR- és vállalati kommunikációs feladatokat látnak el.

Magyar márka nyert a dizájn Oscarján

Red Dot díjjal jutalmazták az activé FiberShake csomagolását.

Tisztázzunk valamit!

A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a szeptemberi 14-i Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan.

Employer branding magazint készített az Avantgarde PR

A magazin a tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

Az újat keressük, de végül a használtat vesszük

Vatera-felmérés a felhasználók iskolakezdéshez kapcsolódó vásárlásairól.

Generációváltás a mobilfelületek terén

Bemutatta legújabb felhasználói felületét a Huawei.

Az MRSZ egyetért az Egyenlítő Alapítvánnyal

Az „Icuka PIROS nyár a CBA-ban” reklámja társadalmilag káros.

Expedíció az ismeretlenbe 2

Új évaddal jelentkezik az Expedíció az ismeretlenbe.

budapest

Az EIU idén 140 várost vizsgált meg, összesen 30 tényezőből álló szempontrendszer alapján.

DHG_GálJudit2_Kommigazgató

A vezető ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal is rendelkezik.

Hugh Jackman listens as the Global Citizen team brief him on responsible sourcing. (Global Citizen/Pip Cowley)

Miként teheti jobbá a világot egy aktivista, és egy sokmilliós rajongótáborral rendelkező celeb?

ihasz_ingrid_foto_schram_andras

Kassai Péter közös megegyezéssel távozik a cégtől.

photo

A korábbi évekhez hasonlóan, idén is több ezer jelentkezőt várnak a szervezők.

Megvan a Nosalty kihívásának győztese!

A Café Communications-t ajándékozzák meg az exkluzív céges főzéssel.

16 százalékkal nőtt a fizikai dolgozók órabére

A középvezetőknek továbbra is 5 százalék körüli átlagos bérnövekedéssel kell beérniük.

Új műszaki vezérigazgató-helyettes a Telekomnál

Egyben a Magyar Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.

Magyar startupok jelentkezését is várja a FasterCapital

A kiválasztott projektekbe legfeljebb 600 millió forint értékben befektetést valósít meg.

A cégek vezetőitől várjuk a kockázatok megoldását

A köz- és magánszféra közötti partnerségek egyre gyakoribbá válnak a jövőben?

Új elnököt és elnökséget választott a DSA

Az új elnöki ciklusban a DSA fokozott hangsúlyt fektet a piac megtisztulására.

A HÉT KÉPE

uber-rebrand-wolff-olins_dezeen_hero
Fluére_mocktail

Fluére alkoholmentes párlat a Coca-Cola HBC Magyarország kínálatában.

Lavazza_Cherry_Cold_Brew_Lemonade

A márka különleges receptekkel készül, amelyek alapja a cég új hidegfőzésű kávéja.

LEGO_Niels B Christiansen_CEO_0903

A LEGO Csoport kiemelkedő növekedést mutat 2019 első felében.

resize_go_green_nagymeret-recovered_web

Elindult a Go Green! Marie Claire, a zöld kihívások hónapja.

VIDEO

factory_schneider

A vállalat meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét.

kovacs_istvan_ampas_student_oscar

A díjat októberben adják át Moszkvában.

Discovery Channel

A Discovery Channel legújabb sorozatában, A Contact projectben felfedezők keresik a válaszokat.

honvéd

Éless Dénes a Budapest Honvéd FC digitális területért felelős vezetője.

NAPI CHART

klimavalt

Wizz Air A321

A Wizz Air átvette az utolsó Airbus A321ceo repülőgépét.

Fekete Daniel / MÖS

A nyári szünidő utolsó napján játékos foglalkozásra invitált az Ökumenikus Segélyszervezet és az E.ON.

A_Boehringer_ingelheim_csapata_atveszi_a_dijat

Az élősködők elleni védelmet nyújtó szert a fogyasztók jelölték a díjra.

IPX_mockup

Erős időszakot tudhat maga mögött a csapat.

RÖVIDEN

SOCIALBRANDING

top5
Nézettségi adatok 2019 – 36. hét

1. A MI KIS FALUNK RTL KLUB 924 727
2. SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 908 373
3. TÉNYEK TV2 757 540
4. TÉNYEK PLUSZ TV2 730 835
5. DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL KLUB 692 560
6. HÍRADÓ RTL KLUB 638 074
7. FORMA-1 M4 Sport 583 712
8. ÁZSIA EXPRESSZ TV2 582 967
9. FÓKUSZ PLUSZ RTL KLUB 555 198
10. FÓKUSZ RTL KLUB 546 623

(Total 4+ N= 9 026 542  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)

(tovább…)

twit

BRAND RANKING

Best 10 Global Brands 2017 – Interbrand

1.

Apple

2.

Google

3.

Microsoft

4.

Coca-Cola

5.

Amazon

6.

Samsung

7.

Toyota

8.

Facebook

9.

Mercedes

10.

IBM

PARTNEREINK

imedia.logo_.fekete
611