illusztracio_foto1

A munkaerő toborzás közel 45%-al felgyorsítható mesterséges intelligenciával.

Kallai_Annamaria

Seregi György kereskedelmi vezetővel és Kállai Annamária brand managerrel bővült a csapat.

Változás a Vizeum médiaügynökség vezetésében

Az új ügyvezető kiválasztása folyamatban van.

Idén hazai jelöltekre is szavazhatunk!

Az idei Kids’ Choice Awards esélyeseinél a Bosszúállók: Végjáték vezet 11 jelöléssel.

Bővíti együttműködését a Universal és a LEGO Csoport

A Halálos iramban szett 2020. április 27-től lesz elérhető az üzletekben.

markas
Gasztrotörténeti túrákkal várja a nézőket a HISTORY

Először az Ételek, amelyek megváltoztatták a világot című sorozatot sugározza a csatorna.

A MediaCom kapta a GrandVision megbízását

Az ügynökség a kreatív tenderhez briefing ajánlást is készített.

Új pr-ügynökséget választott a Telenor

A Telenor vállalati kommunikációját az idei évben már a ComLab támogatja.

Hogyan lehet túlélni, ha elveszíted a szüleidet?

Három fiatal hölgy története, kitartása és tanácsai segítség lehet a gyermekvédelemben élő gyerekeknek.

Elsősorban a televízióból inspirálódunk

A televízió szerepe szignifikánsan erősebb, mint bármely más szereplőé.

Digitális divíziót indított az Artvertising Group

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

UNICEO Díj 2019 – Live Communication Awards

Minden rendezvénynek komoly szerepe van a cégek stratégiai, marketing és HR céljainak elérésében.

Mindenkinek más a következő lépés

Januárban indul az OTP Bank új kommunikációs platformjának első termékkampánya.

management_stylers

Öt év alatt megduplázta exportárbevételeit a cégcsoport.

aipm_kokai_nagy_akos_photo

2017-től az Elnökség tagjaként vesz részt a szervezet munkájában.

dr._Luszcz_Viktor

Két éven át az EU Bizottság versenyügyi Főigazgatóságán volt ügyintéző.

overstimulated-brain

A saját készülékkel rendelkező gyermekek negyede videónézésre használhatja a készülékeket.

1_Return to Epipo main still

A CPH: DOX versenyprogramjában mutatják be Oláh Judit első egészestés dokumentumfilmjét.

cn

A Ben 10 vs. The Universe: The Movie ősszel debütál világszerte.

Közösségi médiában is beerősít a hetilap

Hazai sztárok népszerűsítik a megújult Story magazint.

Változások a BDO Magyarország vezetésében

Gerendy Zoltán mellett a cégcsoport vezetését a továbbiakban Orbók Ilona, Gaál Edmond és Kékesi Péter látják el.

Lezárult a Natura &Co és az Avon akvizíciója

Kinevezték az új felsővezetői csapatatot is.

Hatékonyabbak a női vezetők

Vidus Gabriellát és D. Tóth Krisztát említették a válaszadók ismert női vezetőként.

Új vezető a Nestlé Hungária HR szervezeti egységének élén

2020 januárjától Dúl Mária veszi át a Nestlé Hungária HR igazgatói pozícióját.

Ügynökséget választott az eNET csoport

A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül az üzletfejlesztési tanácsadó és megoldásszállító.

A HÉT KÉPE

uber-rebrand-wolff-olins_dezeen_hero
Best Cars 3

A Vezess és az Autós Magazin díjának jelöltjeire több mint ötezren szavaztak.

ALDI_uzlet

2025-re a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni.

Meglepetes02

A szerkesztők, újságírók együtt locsolnak, gereblyéznek az olvasókkal.

sio

A Sió és hohes C márkák stratégiai, tervezési és vásárlási folyamatait fogja előkészíteni, menedzselni és felügyelni.

VIDEO

computerimage

A látható reklámüzenetek nagyobb arányban a férfiakat érték el.

Telenor_LovePlant_foto

Az okoscserép mobilinternet segítségével, IoT felhőn keresztül kommunikál a mobilapplikációval.

JótÉtel_logo

Célja az ételpazarlás csökkentése.

TakacsBela SAP

A vállalat nagyobb hangsúlyt helyez a jövőben a pénzügyi-szolgáltatói iparág ügyfeleire.

NAPI CHART

08_Telepulestipusok

Molnar_Dora_SBX

Molnár Dóra 2010-ben csatlakozott a Starbucks csapatához.

Taskár Tamas_TUI

Az ügynökség feladata a vállalati- és termékkommunikáción túl az influenszer együttműködésekre terjed ki.

ads

Magyarországon 7 százalékkal is nőhet a reklámköltések összértéke.

parkapcsolat

Főként a szülők kapcsolatát befolyásolják negatívan a pénzügyek.

RÖVIDEN

SOCIALBRANDING

top5
Nézettségi adatok 2020 – 8. hét

1. ÁLARCOS ÉNEKES RTL KLUB 1 021 430
2. A MI KIS FALUNK RTL KLUB 947 200
3. FÓKUSZ RTL KLUB 897 538
4. NICSAK, KI VAGYOK? TV2 896 931
5. HÍRADÓ RTL KLUB 866 590
6. TÉNYEK TV2 848 796
7. TÉNYEK PLUSZ TV2 818 987
8. DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL KLUB 799 967
9. FÓKUSZ RTL KLUB 700 459
10. EXATLON HUNGARY TV2 572 238

(Total 4+ N= 9 026 542  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)

(tovább…)

twit

BRAND RANKING

Best 10 Global Brands 2017 – Interbrand

1.

Apple

2.

Google

3.

Microsoft

4.

Coca-Cola

5.

Amazon

6.

Samsung

7.

Toyota

8.

Facebook

9.

Mercedes

10.

IBM

PARTNEREINK

imedia.logo_.fekete
611