A legtöbb módosítás 2021. január 1-jén lépett hatályba.
Az ASMR-fogékony célközönséget célozza meg a Nosalty új videós sorozata, a SERCEGŐ.
A befektetőkre ma is bátorítólag hat az olcsó hitel és a válság utáni erőteljes felpattanás.

-
Vida Ferenc, főszerkesztő, Apa magazin
-
Gulyás József, vezérigazgató, KKVHÁZ
A közgyűlés egyben megerősítette pozíciójukban a lejáró mandátumú elnökségi tagokat.
A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, a stratégia elkészítését, valamint kampányok megvalósítását.
Esküdt Attila új szakmai vezetője szerint a digitális események hosszútávon is velünk maradnak.
Rusznák Csaba és Koppány Olivér csatlakozott az ügyvédi irodához.
Az otthon töltött időt egyre többen főzésre is fordítják.
A Hollywood Foreign Press Association bejelentette a 2021-es Golden Globe esélyeseket.
12 hetes életmód-váltásra adja a fejét az egykori félnehézsúlyú és cirkálósúlyú profi ökölvívó világbajnok.
A technológia adta lehetőségek hatékony kihasználásával lehet kitűnni.
Mi az a GameStop, és hogyan nyertek/vesztettek a befektetések nagyágyúi milliókat a részvényein?
Az új vezető multinacionális vállalatoknál felelt a kommunikációért és a vállalati kapcsolatokért.
Mogyorósi-Bartók Gabriella tölti be a Mercedes-Benz Hungária pr-manageri posztját 2021. január 1-től.
A magyar Viber-felhasználók 73 százaléka véli úgy, hogy fontos a digitális adatvédelem.
A koronavírus-járvány nemcsak a mindennapjainkat alakította át, de számos iparágat rajzolt újra.
Évről évre növekszik a 18-25 év közötti online kaszinó felhasználók száma.
A HÉT KÉPE
VIDEO
NAPI CHART
RÖVIDEN
SOCIALBRANDING

1. HÍRADÓ RTL KLUB 812 419
2. TÉNYEK TV2 774 698
3. KERESZTANYU RTL KLUB 764 407
4. TÉNYEK PLUSZ TV2 615 090
5. DOKTOR BALATON TV2 608 656
6. A TANÁR RTL KLUB 604 345
7. EXATLON HUNGARY TV2 576 221
8. FÓKUSZ RTL KLUB 573 824
9. A MI KIS FALUNK RTL KLUB 482 285
10. AZ ÉN LÁNYOM TV2 482 074
(Total 4+ N= 9 026 542 Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)
