Csupa Nő – Vásár és figyelem csak neked!

A TV2, a Hungexpo és a HG Media az új programsorozatot a nők életét érintő 7 fő téma köré szervezi.

4 nap, 10 ezer négyzetméter, több mint 30 ezer látogató, 7 fő téma, közel 50 millió forint értékű médiakampány. Ezek a számok jellemzik a TV2, a Hungexpo és a HG Media új, nagyszabású kiállítását és vásárát, amit 2013. szeptember 5. és 8. között rendeznek a Hungexpo területén. A Csupa Nő – Vásár és figyelem csak neked! elnevezésű tematikus programsorozat célja, hogy mindazt a figyelmet és törődést elérhetővé tegye a hölgyek számára, amely segítséget nyújt úrrá lenni a mindennapok nehézségein. A családok felhőtlen szórakozását pasi- és gyermekmegőrző is garantálja.

A 2013. május 23-án tartott sajtótájékoztatón a partnerek bejelentették, hogy a programsorozatot a nők életét érintő 7 fő téma köré szervezik, mintegy 10 ezer négyzetméteren közel 300 kiállítóval. Minden szekció egyedi hangulattal bír majd, ahol személyes kapcsolat alakulhat ki a látogatók és a kiállítók között.

csupa-no

Az esemény kiemelt médiapartnere és névadó szponzora a TV2.

Simon Zsolt, a csatorna vezérigazgatója elmondta: „A Csupa Nő különleges és innovatív kezdeményezés, melynek témája tökéletesen illeszkedik a TV2 értékeihez és pozícionálásához. Számunkra kiemelkedően fontos a nők megszólítása, így nagy örömmel támogatjuk ezt a Magyarországon példaértékű rendezvényt.”

A vásár hét területe, a TV2 hét sztárjának vezetésével fogadja a látogatókat:

  • Újulj meg! – minden, ami öltözködés, divat, alakformálás és stílus – Tatár Csilla (Mokka)
  • Légy egészséges! – minden, amit az egészségről és egészséges életmódról tudni kell – dr. Várkonyi Andrea (Tények)
  • Teremts otthont! – minden, ami a lakberendezéshez, otthonteremtéshez tartozik – Andor Éva (Tények)
  • Egyél finomat! – minden, ami gasztronómia – Demcsák Zsuzsa (Mokka)
  • Szeresd a családod! Szeresd önmagad! – minden, ami a család és a nő összhangjáról és harmóniájáról szól – Gombos Edina (Aktív)
  • Nők titkai – minden, ami a női lélek szépségének megőrzéséhez szükséges – Joshi Bharat (Mokka)
  • Pasi és gyerekmegőrző – hogy a kísérőknek is feledhetetlen élményben legyen részük – Papp Gergő (Aktív)

Ganzer Gábor a Hungexpo vezérigazgatója elmondta: „E különleges eseményre közel 30 ezer látogatót várunk. Elsődleges célunk, hogy a résztvevő nők megújulva és felfrissülve térhessenek haza, felvértezve a mindennapi kihívások ellen. Nem csak a hölgyeket, hanem a család minden tagját várjuk, hiszen számos programmal készülünk a férfiak és a gyerekek számára is.

„A Csupa Nő koncepciójának kidolgozásánál célunk a személyre szabott figyelem, az interaktivitás és a család központúság volt, hiszen minden kipróbálható, megkóstolható, megérinthető lesz, és az érdeklődők személyesen a kiállítókhoz fordulhatnak kérdéseikkel. Közel 30 000 látogatóra számítunk az eseményen. A hagyományos vásárokkal ellentétben a Csupa Nő felejthetetlen helyszíni élményekkel is gazdagítja majd a látogatókat” – tette hozzá Seres Attila, a Csupa Nő programigazgatója a HG Media képviseletében.
(BrandTrend)